سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سميع زاده:

در حال حاضر عليرضايي جايي در تيم ملي ندارد! /ترس از لغو سفر تيم ملي به مسابقات دوبي نداريم

مدير فني تيم ملي شنا گفت: با توجه به حواشي بوجود آمده در حال حاضر و با اين شرايط عليرضايي جايي در تيم ملي ندارد

محسن سميع زاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران افزود: با توجه به اينكه از اين پس شناگران براي حضور در مسابقات بين المللي بايد ركورد ورودي بدست آوردند به همين دليل از اين پس شناگران كشورمان نيز براي حضور در اين مسابقات بايد ركورد هاي تعامل قبولي را  به ثبت برسانند غير اين صورت آنها به مسابقات اعزام نخواهند شد.

وي گفت: پيش ازاين مسابقات قهرمان كشوري با حضور شناگران محدودي برگزار مي شد كه بازيكنان حاضر در اين رقابت ها ركورد هاي چندان قابل قبولي را به ثبت نمي رسانند اما ازاين پس شرايط متفاوت خواهد بود و ما مي خواهيم شناگران كشورمان به يك باوري برسند كه از اين پس با جدي گرفتن مسابقات قهرمان كشوري ركورد هاي قابل قبولي را به ثبت برسانند.

سميع زاده افزود:  ما مي خواهيم از اين پس شناگران به مسابقات قهرمان كشوري بها و اهميت بيشتري بدهند  به طور مثال رقابت هاي انتخابي تيم ملي استراليا و آمريكا در سطحي برگزار مي شود كه ركورد شناگران اين كشورها نزديك به ركورد هاي جهاني و حتي المپيك است به همين دليل ما در نظر داريم از اين پس شرايطي را فراهم كنيم تا شناگران در مسابقات داخلي و كشوري ركورد هاي مد نظر  به ثبت برسانند.

وي تصريح كرد: شناي قهرماني آسيا آبان ماه سال جاري در دوبي برگزار مي شود و با هدف حضور در اين رقابت ها ما در نظر داريم دو مرحله مسابقات انتخابي را برگزار كنيم و در صورتيكه شناگران در اين مسابقات موفق به ثبت ركورد هاي تعيين شده شوند به دوبي اعزام مي  شوند ملاك انتخاب ركورد هاي تعيين شده رقابت هاي آسيايي 2010  گوانگ جو چين است.

وي خاطر نشان كرد:  اعتقاد وباور ما اين است كه شناگران از اين پس بايد به استاندارد هاي بين المللي نزديك شوند نه ركودهاي ملي، در طي دو سال گذشته شناگران دچار افت قابل توجه اي شدند اما از اين پس ما در صدديم تا اين شرايط را تغيير دهيم به طوريكه در صورت عدم موفقيت شنا گران در ثبت ركورد هاي تعيين شده ما آنها را دوبي اعزام  نخواهيم كرد،

ما مي خواهيم ملي پوشان حضوري پر رنگ در رقابت هاي قهرماني آسيا داشته باشند نه اينكه زنگ تفريحي باشد براي ساير كشور ها و در صورتيكه آنها نتوانند ورودي لازم را بدست آ‌وردند سفر  تيم ملي به مسابقات قهرماني آسيا لغو مي شود او از نظر اقتصادي نيز صرفه جويي خواهيم كرد.

*مطمئنم شناگران به راحتي ورودي را كسب مي كنند

 سميع زاده اظهار داشت:  مرحله اول رقابت هاي انتخابي تيم ملي 10 شهريور ماه و مرحله دوم آن مهر ماه برگزار مي شود و من مطمئنم شنا گران در برخي از رشته ها مي توانند ركورد لازم را بدست آورند با توجه به اينكه در اين پس شناگران براي حضور در رقابت هاي جهاني بايد ركورد لازم را بدست آوردند به همين دليل  كارشناسان  با اجراي اين طرح نمي بينم و همچنين ديگر انتخاب شخصي براي گزينش شناگران اعزامي به رقابت هاي مختلف دخيل نخواهد بود.

 مدير فني تيم ملي درخصوص حضور عليرضايي در تيم ملي گفت: محمد عليرضايي يكي از شناگران خوب كشورمان است اما وي بايد بياموزد كه در صورتيكه گله يا شكايتي دارد در كميته فني مطرح كند نه اينكه  امر از چند گاهي  با به حالينكه بردن خود به هر كس كه دوست دارد توهين كند اين رفتار از نظر ما قابل قبول نيست و در صورتيكه اين شناگر صحبتي دارد بايد در كميته مطرح كند.
 
وي تاكيد كرد: با توجه به اينكه پيش از اين عليرضايي رفتار نادرستي داشت و به بنده و همكارانم توهين كرد به همين دليل درخصوص  دعوت مجدد وي به تيم ملي بايد تصميم گيري شود.
 
و ي گفت:  رفتار هاي عليرضايي با قوانين و مقررات حاكم در فدراسيون منافات دارد و وي بايد با حضور در فدراسيون تهمت هاي  وارد را اثبات كند تا پس از آن در خصوص حضور مجدد ش در تيم ملي تصميم گيري  شود.
 مدير فني تيم ملي افزود:  رفتار و اخلاق عليرضايي بايد سرلوحه سايرين باشد و به همين دليل با اين شرايط  ما نمي توانيم وي را بپذيريم .

وي خاطر نشان كرد:  براي حضور در مرحله جديد  اردوي تيم ملي شناگران برتر كشور دعوت شدند و با توجه به اينكه قرار است بيداريان به عنوان نماينده كشورمان راهي المپيك شود تمرينات وي نيز به صورت جداگانه وبا حضور مربي شخصي پيگيري مي شود.

اما عليرضايي به اين مرحله از تمرينات دعوت نشده است و البته پيش از اين نيز وي تمرينات خود را به صورت انفرادي در استان اصفهان پيگيري مي كرد./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.