سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هتک حيثيت پسر ۱۴ ساله پس از ثبت نام در سايت دوست يابي

رئيس پليس فتاي آذربايجان شرقي ضمن هشدار به خانواده ها از آنان خواست که بر رفتار فرزندان خود نظارت دقيق داشته باشند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پسر ۱۴ ساله اي پس از ثبت نام در يکي از سايت هاي دوست يابي طعمه فردي ديگر شد و همين موضوع به هتک حيثيت وي انجاميد.
 
  کارشناسان پليس فتاي استان آذربايجان شرقي هنگام رصد سايت هاي اينترنتي و در شناسايي سايت هاي متخلف، وب سايتي را شناسايي کردند که با هدف تسهيل برقراري ارتباطات نامشروع دختران و پسران فعاليت مي کرد.
 
رئيس پليس فتاي آذربايجان شرقي در همين زمينه گفت: پس از شناسايي سايت مذکور، تعدادي مظنون که در سايت ثبت نام کرده بودند، احضار شدند. در بين اين مظنونان پسر نوجواني وجود داشت که شماره همراه وي نيز در سايت ثبت شده بود. اين نوجوان در بازجويي هاي پليسي اظهار داشت: بعد از عضويت در سايت با يک جوان ديگر آشنا شده است که وي را اغفال کرده و او مجبور شده به خواسته هاي فرد اغفال کننده تن دهد.
 
ادامه گزارش معاونت اجتماعي پليس فتاي ناجا حاکي است: پس از اظهارات اين نوجوان، پدر وي به پليس فتا فرا خوانده شد و پس از آن که سخنان فرزندش را شنيد مدعي شکايت از گرداننده وب سايت شد که سرانجام متهم شناسايي و دستگير شد. اين متهم در بازجويي ها به جرم خود اعتراف کرد. رئيس پليس فتاي آذربايجان شرقي ضمن هشدار به خانواده ها از آنان خواست که بر رفتار فرزندان خود نظارت دقيق داشته باشند و با تقويت ارتباطات خانوادگي از به خطر افتادن فرزندان خود جلوگيري کنند و همچنين بر استفاده فرزندان از رايانه نظارت کامل داشته باشند.
 
وي همچنين به نوجوانان و جوانان نيز توصيه کرد به دوستي هاي اينترنتي اعتماد نکنند و در صورت مواجهه با موارد مشکوک و يا مورد مشابهي که ذکر شد سريعا موضوع را با والدين خود در ميان گذارند.
 
برای مشاهده مجله شبانه اینجا کلیک کنید
برچسب ها: دوست یابی ، شبانه ، پلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.