سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فومني به باشگاه خبرنگاران خبر داد؛

ديدار دبير کل جبهه مردمي اصلاحات با عارف و عبدالله نوري

دبير كل جبهه مردمي اصلاحات گفت: درباره نحوه ورود به انتخابات و قرار گرفتن تمامي اصلاح طلبان زير يك چتر با عارف و عبدالله نوري ديدار داشتيم.

محمدزارع فومني دبير كل جبهه مردمي اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از ديدار جبهه مردمي اصلاحات با عارف و عبدالله نوري خبر داد و اظهار داشت:‌ پيرو برخي برنامه ها براي ديدار با سياسيون در همين زمينه ديدارهايي را با عارف و عبدالله نوري داشتيم.

وي ادامه داد: برنامه ديدار جبهه مردمي اصلاحات با عارف و عبدالله نوري در راستاي ديدار با افراد تاثيرگذار و مذاكره با كانديداهاي مطرح بوده است.

فومني تاكيد كرد: در ديدار با عارف و عبدالله نوري پيرامون چگونگي ورود به انتخابات بحث كرديم و 5 گزينه احتمالي نيز به عنوان كانديداي جبهه مردمي اصلاحات در شوراي راهبردي مطرح هستند.

وي عارف و خاتمي را دو گزينه مردمي جبهه اصلاحات براي انتخابات رياست جمهوري مطرح کرد و اظهار داشت:‌ تاکيد جبهه مردمي اصلاحات تنها بر روي كانديداهاي با شاخص اصلاح‌طلب نيست  و ممكن است كانديدايي را از جريان اصولگرايي معتدل نيز انتخاب كنيم.

دبير كل جبهه مردمي اصلاحات ادامه داد:‌ هدف ما سازماندهي و جذب نيروهاي اصلاح طلب ميانه‌رو است كه بايد در راستاي سازندگي كشور به كار گرفته شوند.

فومني با تاکيد بر اينکه بايد همه نيروهاي اصلاح طلب معتدل زير يك سقف قرار بگيرند، ادامه داد: عارف بر رسيدن به نقاط مشترك ميان اصلاح‌طلبان تاكيد داشت.

لازم به ذكر است كه  جبهه مردمي اصلاحات چندي پيش ديدارهايي را با محسن رضايي و هاشمي رفسنجاني داشته‌اند./س3

برچسب ها: فومنی ، جبهه ، اصلاحات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.