سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حجت‌الاسلام رسايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

معرفي مصاديق انتخاباتي مانع بصيرت‌افزايي در فضاي سياسي است

عضو جبهه پايداري انقلاب اسلامي گفت: تعيين مصداق براي انتخابات رياست جمهوري سال 92 موجب افزايش ابهامات بيشتر در جامعه مي‌شود و فضاي سياسي را غبار‌آلود مي‌کند، در نتيجه لازم است تمامي احزاب به بررسي شاخصه‌ها و معيارهاي انتخاب رئيس‌جمهور اصلح بپردازند.

حجت‌الاسلام حميد رسايي در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران پيرامون ورود زود هنگام احزاب و تشکل هاي سياسي به عرصه انتخابات گفت: پرداختن زودهنگام به مصاديق انتخابات سال آينده به هيچ وجه کمکي به بصيرت افزايي در فضاي سياسي کشور نمي کند.

نماينده مردم تهران در مجلس نهم با تاکيد بر  تعيين شاخصه هاي انتخابات رياست جمهوري سال 92 توسط احزاب گوناگون اظهار داشت: بررسي شاخصه ها و معيارهاي انتخاب رييس جمهور اصلح به طور قطع به بصيرت زايي فضاي سياسي جامعه کمک مي کند در نتيجه لازم است جريانهاي سياسي  فعاليت ها و جلسات خود را بر اين امر متمرکز کنند.

اين عضو كميسيون اصل 90 مجلس شوراي اسلامي با انتقاد نسبت به طرح مصاديق و شخصيت ها گوناگون از سوي افراد و تشکل هاي سياسي بيان داشت: تمامي جريان هاي سياسي که در پي معرفي افراد به عنوان مصداق رياست جمهوري آتي هستند، هدفشان آگاهي بخشيدن به آحاد جامعه نيستند.

رسايي در ادامه افزود: تعيين مصداق براي انتخابات رياست جمهوري سال 92 به دور از تحليل و بررسي موجب افزايش ابهامات بيشتر در جامعه مي شود و فضاي سياسي را غبار آلود مي کند.

وي تصريح کرد: رسانه ها وظيفه دارند براي بصيرت افزايي در جامعه به بازتاب ويژگي ها و معيارهاي  يك رييس جمهور  اصلح بپردازند.

عضو شوراي مرکزي جبهه پايداري در پاسخ به چرايي عدم ارائه برنامه از سوي احزاب و تشکل هاي سياسي خاطرنشان کرد: با توجه به اينکه احزاب شناسنامه دار در نظام وجود ندارد تحليل و بررسي هم در اين راستا صورت نگرفته است./س3
برچسب ها: بصیرت ، رسانه ، سیاسی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.