سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

المپیک دانش آموزی جودو - روسیه

ایران به عنوان قهرمانی دست یافت

رقابتهای جودو المپیک دانش آموزی با قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در پایان سومین روز از رقابتهای دانش آموزان در شهر"ساخا"ی روسیه، ایران با کسب 3 مدال طلا، یک مدال نقره و 3 مدال برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابتها را از آن خود کرد.

حسین عربی در وزن 90+ کیلوگرم پس از یک دور استراحت، با برتری مقابل 2 حریف روسی و نماینده ای از مغولستان مدال طلای این رقابتها را بر گردن آویخت.

عباس کریمی در وزن 90- کیلوگرم نیز پس از یک دور استراحت، حریفانی از روسیه و مغولستان را شکست داد و درنهایت با پشت سر گذاشتن دیگر نماینده روس صاحب مدال طلا شد.

رامین صفویه نماینده کشورمان در وزن 81- کیلوگرم در دور اول رقابت را به حریفی از قزاقستان واگذار کرد، وی در دور دوم و سوم به دیدار نمایندگان آذربایجان و روسیه رفت و با پیروزی مقابل این دو نماینده صاحب مدال برنز شد.

پیش از این رضا گریان در وزن 46- کیلوگرم مدال طلا، سبحان رسولی در وزن 73- کیلوگرم مدال نقره و ایمان نیک اقبال و مهدی فتحی پور در اوزان 66- و 60- کیلوگرم مدال برنز این دوره از رقابتها را بر گردن آویختند.

گفتنی است تیم آذربایجان با کسب 3 مدال طلا و 3 مدال برنز عنوان دوم و تیمهای مغولستان و قزاقستان هرکدام با کسب 1مدال طلا، 1 مدال نقره و 3 مدال برنز عنوان سوم مشترک را بدست آوردند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.