سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسماعيل هنيه خواستار توجه بيشتر مرسي به قضيه فلسطين شد

اسماعيل هنيه، نخست وزير دولت منتخب فلسطين با حضور در جمع مردم غزة، از محمد مرسي رئيس جمهور مصر خواست تا به قضيه فلسطين، توجه بيشتري كند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الجزيرة؛ اسماعيل هنيه با حضور در نماز جمعه روز گذشته از مقامات سابق مصري و سياستهاي آنها در قبال قضيه فلسطين و تداوم شهرك سازيها در اراضي فلسطيني در زمان حكومت آنها انتقاد كرد و از محمد مرسي رئيس جمهور جديد مصر خواست، سياست خارجي خود را به گونه اي تنظيم كند كه به نفع مردم فلسطين باشد.
 
وي افزود: با وجود مشكلات داخلي كه در مصر و پس از سرنگوني مبارك باقي مانده است، اما با اين وجود مقامات فلسطيني از تلاش هاي رئيس جمهور جديد مصر به خاطر حمايت از فلسطيني هاي در محاصره به خصوص در غزة، قدرداني مي كنند و خواهان افزايش اين اقدامات هستند.
 
همچنين؛ هنيه گفت: از اين پس بعيد است مقامات مصري با رژيم صهيونيستي در زمينه هاي مختلف به تفاهم برسند و در محاصره غزة و ديگر موارد قضيه فلسطين با اين رژيم همكاري كنند.
 
گفتني است؛ محمد مرسي پس از انتخاب به عنوان رياست جمهوري مصر، در مراسم تحليف خود از حمايت همه جانبه كشورش از مردم فلسطين و مشكلات آنها سخن گفت و تداوم شهرك سازي توسط صهيونيست ها را نشانگر عدم پايبندي مقامات اين رژيم به معاهده هاي بين المللي، دانست.
برچسب ها: هنیه ، مرسی ، فلسطین ، مصر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.