سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علی شاه حسینی:

6 ماه محرومیتم را قبول ندارم/ به این راحتی راکت را کنار نمی گذارم

کمیته انضباطی فدراسیون بدمینتون با ذکر 10 مورد تخلف برای علی شاه حسینی از سال 89 تاکنون وی را به مدت 6 ماه از حضور در مسابقات بدمینتون محروم کرد.

علی شاه حسینی، ملی پوش بدمینتون در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: روز گذشته در جام محروم پهلوان که به میزبانی سمنان برگزار شد قهرمان شدم اما از امروز تا 3 ماه از طرف کمیته انضباطی فدراسیون بدمینتون محروم شدم.
وی در ادامه افزود: کمیته انضباطی 10 مورد تخلف را برای من ثبت کرده است و جالب است که این تخلفات از سال 89 تاکنون ثبت شده است و به جز چند مورد در خصوص سایر این موارد قانون نوشته شده ای وجود ندارد.
شاه حسینی در خصوص موارد تخلف خود عنوان کرد: من در تیم گاز تهران حضور داشتم که در دیدار مقابل نماینده خوزستان به دلیل شرایط غیرعادی که در زمین بود و فحاشی تماشاگران که حتی عده ای از آنان وارد زمین شدند بنا به صلاح دید سرپرست و مربی تیم من از زمین خارج شدم، هرچند تیم ما اين ديدار را با نتيجه 4 بر يك با پيروزي پشت سر گذاشت.

ملي پوش بدمينتون در مورد تصميم جديد مسئولان فدراسيون بدمينتون بيان داشت: من تا 3ماه به صورت قطعي و 3 ماه به طور تعليقي محروم هستم و حداقل اميدوارم مسئولان از تصميم خود پيش وجدانشان راضي باشند و شايد ناراحتي آنها از مصاحبه هاي من باشد چرا كه براي دلايل محروميت من هيچ دليل قانع كننده اي وجود ندارد.

علي شاه حسيني از ادامه روند تمرينات خود خبر داد و تصريح كرد: هيچ يك از اين موانع باعث نمي شود كه من راكت بدمينتون را كنار بگذارم و حتي اگر در شرايط بدتر از اين هم قرار بگيرم تمريناتم را با جديت دنبال كرده  و تحت هيچ شرايطي ورزشي را كه عاشق آن هستم كنار نمي گذارم.

ملي پوش بدمينتون در مورد پيشرفت بدمينتون در كشورمان اظهار داشت: اگر ملي پوشان راجع به بدمينتون صحبت مي كنند هدفشان تنها و تنها كمك به پيشرفت اين رشته ورزشي است تا به شرايط ايده ال برسيم و حركت 5 سال پيش را كه بدمينتون با پيشرفت قابل توجهي روبرو شد را ادامه بدهيم.

شاه حسيني درپايان تاكيد كرد: قضيه حضور كاوه محرابي در المپيك تمام شده است و تنها موضوعي كه وجود دارد اين است كه وي ويزاي حضور در دهكده بازي ها دارد و اگر كسي انصراف دهد جايگزين وي مي شود ولي بعيد است تا اين مدت كم كه به المپيك مانده است ورزشكاري در اثر تمرينات شديد با آسيب ديدگي مواجه شود و مجبور باشد از دور رقابت ها كناره گيري كند./ق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.