سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از جنايات در التريمسه پرده برداشته شد/ از نشست محرمانه 300 نفره تا جعل تصاوير

شماري از تروريست‌ها در اعترافات خود از جنايات در التريمسه پرده برداشتند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه، شماري از تروريست هاي بازداشت شده در سوريه از جنايات خود در روستاي التريمسه و چگونگي مقدمه چيني براي آن پرده برداشتند.

"سائد درويش" يکي از تروريست هاي سوري از جزئيات فعاليت هاي تروريستي خود و ديگران در حماه و روستاي التريمسه و نيز حضور تروريست هاي سايرکشورهاي عربي در اين مناطق پرده برداشت.

وي خود را از اهالي حماه و روستاي التريمسه معرفي مي کند و مي گويد من پليس بودم که گروه تروريستي تحت فرماندهي شخصي به نام صالح سبعاوي مرا با دادن پول وسوسه کردند.

وي مي افزايد: حدود 20 روز پيش شماري از تروريست ها که تعداد آنها بالغ بر 250 تا 300 فرد مسلح بود در التريمسه تجمع کردند و برنامه اي را براي حمله به مراکز نظامي و بستن راه ها و واداشتن مردم به اعتصاب تهيه کردند و صبح روز پنج شنبه ارتش روستاي التريمسه را محاصره کرد و به ما دستور داده شد در برابر نيروهاي ارتش مقاومت کنيم که اين امر حدود يک ساعت به طول انجاميد و طي آن شماري از افراد مسلح کشته شدند.

وي گفت: ما از سلاح هاي تيربار، سلاح هاي دوربين دار، کلاشينکوف و بمب هاي دست  ساز استفاده مي کرديم.

وي گفت روساي گروه هاي تروريستي اموال مورد نياز خود را از ترکيه دريافت مي کنند و علاوه بر اين برخي از افراد مسلح ترک و ليبيايي نيز در کنار ما فعاليت مي کردند.

يکي ديگر از تروريست هاي سوري نيز با جعل تصاوير مربوط به تظاهرات آنها را روي يوتيوب بارگذاري مي کرد. وي در اعترافات خود از تجمع تروريست ها در التريمسه براي حمله به پايگاه ها و غارت مراکز دولتي و عمومي پرده برداشت.

محمد سطوف خود را از اهالي روستاي التريمسه معرفي کرد و گفت کار من مونتاژ تصاوير مربوط به تظاهرات و بارگذاري آنها روي يوتيوب بود. گروه هاي مسلح از بيست روز پيش در روستاي التريمسه گرد هم آمدند تا مراکز امنيتي را هدف حمله قرار دهند و نابود و مراکز دولتي را غارت کنند و به آتش بکشند. اين گروه ها اخيرا اقدامات مختلفي را عليه ارتش و نيروهاي امنيتي انجام دادند و علاوه بر بمب گذاري در مناطق مختلف، با استفاده از خودروهاي بمب گذاري شده اقدام به حمله به مراکز امنيتي کردند. به اين نيروها دستور داده شد در برابر نيروهاي ارتش مقاومت کنند به همين سبب به مدت چند ساعت با نيروها درگير شدند که بر اثر آن عيسي ابراهيم فرمانده گروه محمد فاتح کشته شد.

وي ادامه داد: افراد مسلح از انواع سلاح هاي سبک و نيمه سنگين اعم از تيربار، سلاح هاي دوربين دار، آر پي جي، بمب هاي دستي  استفاده مي کردند. آنها براي ساخت بمب هاي دستي کارگاه ويژه اي را در روستا ايجاد کرده بودند.

وي ادامه داد: فردي که به همراه گروه خود جنايت القبير را مرتکب شده بودند با تصاوير مونتاژ شده اين جنايت نزد ما آمدند و با تهديد پسر عمه من از وي خواستند اين تصاوير را روي اينترنت بارگذاري کند.

رامي عبدالسلام درويش ديگر تروريست سوري است که در اعترافات خود از وجود نيروهاي ليبيايي و يک افسر ترک و کمک به آنها براي انجام جنايات پرده برداشت.

وي خود را از اهالي التريمسه معرفي کرد و گفت: صالح سبعاوي حدود يک ماه پيش آمد و با استفاده از پول و سلاح مرا وسوسه کرد تا به مراکز امنيتي حمله کنيم. شماري از نيروهاي ليبيايي و يک افسر ترک نيز با ما بودند. ابوطلحت که از اهالي جبل الزاويه بود سلاح و پول را از خارج و به طور مشخص از ترکيه مي آورد. ما سلاح هاي مختلفي از قبيل تيربار، بمب هاي دستي و نارنجک و انواع ديگر سلاح را دراختيار داشتيم و در درگيري هاي سختي که بين ما و نيروهاي امنيتي سوريه روي داد دستگير شدم.

حکمت شحاده المصطفي اليونس ديگر تروريست بازداشت شده است که خود را از اهالي التريمسه معرفي کرد و از اقدامات تروريستي خود و ديگر همراهانش در اين منطقه پرده برداشت.

وي افزود: گروه ما از پانزده يا شانزده نفر تشکيل مي شد. حدود دويست و پنجاه تن از افراد مسلح در التريمسه گرد هم آمدند و به آنها دستور داده شد به مراکز و پايگاه هاي امنيتي حمله کنند و از رفتن کارمندان به محل کار جلوگيري  و مردم را وادار به اعتصاب کنند. ظهر پنج شنبه نيروهاي امنيتي با حضور در روستا ما را غافلگير کردند. در روستا جمع شديم و به ما دستور مقاومت در برابر آنها داده شد. ما سلاح هاي ساخت روسيه اعم از کلاشينکوف و ديگر انواع سلاح و بمب ها و سلاح هاي دوربين دار در اختيار داشتيم و تک تيراندازها روي پشت بام ها مستقر شده بودند. با نيروهاي امنيتي درگير شديم که طي آن منهم درويش فرمانده ما و شمار ديگري از افراد کشته شدند و زماني که ديدم درگيري به پايان رسيده است و صداي بلندگوها را شنيدم که از ما مي خواستند تسليم شويم خود را تسليم کردم.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.