سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حق شناس در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران:

بهتر است عارف برنامه هاي عملياتي خود براي انتخابات را تبيين کند/تنها اعلام آمادگي کافي نيست

عضو شوراي مرکزي اعتماد ملي گفت: انتظار مي رود عارف پيش از کانديدا شدن در انتخابات رياست جمهوري برنامه هاي عملياتي خود را براي عرصه هايي همچون سياست، اقتصاد و فرهنگ و اداره جامعه تبيين کند لذا تنها اعلام آمادگي براي انتخابات کفايت نمي کند.

محمد جواد حق شناس عضو حزب اتحاد ملي در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران با اشاره به کانديداتوري عارف در انتخابات رياست جمهوري آتي گفت: اشخاصي که اين موقعيت و توانايي را در خودشان احساس مي کنند براي ورود به عرصه سياسي انتخابات بايد تفکر و ديدگاه هاي خود را به صورت شفاف ارائه کنند.

وي تصريح کرد: انتظار مي رود عارف پيش از کانديدا شدن در انتخابات رياست جمهوري برنامه هاي عملياتي خود را براي عرصه هايي همچون سياست، اقتصاد و فرهنگ و اداره جامعه تبيين کرده و راه کارهاي عملي را نيز ارائه دهد و تنها اعلام آمادگي صرفا کفايت نمي کند.

*موافقت سران اصلاح طلب لازمه‌ي موفقيت طرح مناسک است

عضو شوراي مرکزي اعتماد ملي با اشاره به ارائه طرح مناسک از سوي کواکبيان و پذيرفته  شدن اين طرح از سوي اصلاح طلبان خاطر نشان کرد: اين اقدام شروع مناسبي است اما لازم است اين طرح به موافقت سران و شخصيت هاي برجسته اصلاح طلبي برسد که در غير اين صورت محکوم به شکست خواهد بود./س3
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.