سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پاكسازي برخي مناطق سوريه از تروريست ها

نيروهاي امنيتي سوريه به پاکسازي مناطق مختلف اين کشور از عناصر تروريستي و کشف و ضبط تسليحات آنها ادامه مي دهند.


به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني سوريه ؛ نيروهاي امنيتي سوريه در ريف حمص با گروه هاي مسلح تروريستي که اقدام به حمله عليه نيروهاي امنيتي در منطقه عبوديه در ريف قصير کرده بودند درگير شدند.

منابع استان حمص اعلام کردند در اين درگيري ها خسارات و تلفات زيادي به گروه هاي مسلح تروريستي وارد شد و شماري از نيروهاي امنيتي نيز زخمي شدند. در همين حال نيروهاي امنيتي بر اساس اطلاعاتي که از اهالي دريافت کرده بودند به مخفيگاه هاي افراد مسلح در منطقه القصير حمله کردند و خسارات و تلفات زيادي به آنها وارد کردند و مقاديري سلاح و مهمات را از آنها کشف و ضبط کردند.

نيروهاي امنيتي سوريه همچنين با گروه هاي مسلح تروريستي در ديرالزور درگير شدند. در اين درگيري ها خسارات زيادي به عناصر گروه هاي تروريستي  وارد شد و يکي از نيروهاي امنيتي سوريه نيز به شهادت رسيد.

نيروهاي امنيتي سوريه پس از پيگيري ها و تحقيقات گسترده انواع سلاح ها و مهمات را در برخي مزارع در درعا کشف و ضبط کردند. اين سلاح ها در داخلي برخي اماکن و غارها جاسازي شده بود. سلاح هاي ساخت روسيه، دوربين هاي ديد در شب، صدا خفه کن، سلاح هاي کمري ليزري ، تيربار و دوربين هاي تصويربرداري ديجيتال ، تي ان تي، ديناميت و... از ديگر تجهيزات کشف شده در اين انبارهاست.
در همين حال يک کارگاه توليد مواد منفجره و مقاديري بمب ساخته و آماده انفجار نيز در آنها کشف و ضبط شد.

نيروهاي امنيتي سوريه همچنين شماري از تروريست ها و افراد متهم به ارتکاب جنايات مختلف اعم از آدم ربايي، قتل و.. را نيز بازداشت کردند.
برچسب ها: سوریه ، تروریست ، تسلیحات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.