سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اصفهان/

کلاس درجه دو داوری فوتبال برگزار شد

امروز برای نخستین بار در گلپایگان کلاس درجه دو داوری فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، ظهر امروز کلاس ارتقای درجه سه به دو داوری فوتبال در دانشکده فنی شهید خوشنویسان برگزار شد.

در این کلاس و مدرس ناظر رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: داوری میدان نبرد است و افرادی پیشرفت می‌کنند که به کار خود اهمیت بدهند و برای آن سرمایه‌گذاری کنند.

اسماعیل صفیری گفت: داورانی که از افق دید برتری برخوردار باشند، در لیگ برتر و حتی در سطح مسابقات بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند و موفق می‌شوند.

در ادامه رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان اظهار کرد: داور انگیزه پیشرفت و ترقی در ورزشکار ایجاد می‌کند و نا داوری موجب می‌شود که ورزشکار از ورزش خود کناره گیری کند.

ملک ارسلان مسعودی تاکید کرد: رشته فوتبال از جذابیت و جامعیت برخوردار است و اگر داوران قضاوت عادلانه‌ای داشته باشند علاقه‌مندان بیشتری جذب این ورزش می‌شوند.

در ادامه رئیس کمیته داوران فوتبال گلپایگان تصریح کرد: کلاس ارتقای درجه سه به دو داوری فوتبال برای نخستین بار در شهرستان گلپایگان برگزار شده است.

منصور اشراقی ادامه داد: کلاس‌های تئوری در سالن اجتماعات دانشکده شهید خوشنویسان و کلاس‌های آمادگی جسمانی در ورزشگاه چمن تختی برگزار شد.

وی تاکید کرد: در نخستین دوره از کلاس‌ها 21 داور از شهرهای گلپایگان، اردستان، فریدون‌شهر، علویجه و نجف‌آباد حضور داشتند و پس از اعلام نتایج آزمون می‌توانند در مسابقات شهرستانی به داوری بپردازند./ج1

برچسب ها: داور ، فوتبال ، گلپایگان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.