سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

راه اندازی بانک مقالات همایش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بانک مقالات همایش های دانشگاه علوم پزشکی مشهد راه اندازی شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد  ، مدیر داخلی معاونت پژوهشی این دانشگاه گفت : بانک مقالات دانشگاه به منظور  دسترسی محققان و پژوهشگران داخل و خارج از دانشگاه به مجموعه مقالات همایشهای برگزار شده و اطلاع از طرح های اجرا شده در دانشگاه راه اندازی شده است .

دکتر علی اکبر حریمی با اشاره به اینکه تعداد فایلهای غنی اطلاعاتی یکی از شاخصهای ارزیابی پایگاه خبری وبومتریک می باشد بیان کرد : راه اندازی بانک مقالات نقش موثری در ارتقاء جایگاه دانشگاه در رتبه بندی وبومتریک نیز به شمار می رود .

وی با بیان اینکه هفت هزار و 500مقاله از 30 همایشی که در سال های اخیر برگزار شده است در این بانک بارگذاری شده است اظهار کرد : به زودی دو هزار و 500 مقاله دیگر نیز در این بانک برای استفاده محققان و پژوهشگران بارگذاری می شود .

مدیر داخلی معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از مسئولان و دبیران علمی همایش های برگزار شده در دانشگاه خواست در صورت داشتن فایل الکترونیکی تحت ورد مقالات ، موارد را به معاونت پژوهشی دانشگاه اطلاع دهند .

گفتنی است : علاقمندان می توانند برای جستجو و دریافت مقالات درج شده مقالات درج شده در این بانک به پایگاه اطلاع رسانی http://confbank.mums.ac.ir/ و یا http://congress.mums.ac.ir/ مراجعه کنند/س

 

برچسب ها: راه اندازی ، بانک ، مقالات
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.