سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

25 و 26 تير ماه برگزار مي شود؛

پنجمين كنفرانس و جشنواره مديريت نظام توزيع و پخش

پنجمين كنفرانس و جشنواره مديريت نظام توزيع و پخش به منظور آماده سازي فضاي مناسب براي تبادل نظرات و اطلاعات سازمان هاي مختلف توزيعي كشور 25 و 26 تير ماه برگزار مي شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، با توجه به اينكه نظام توزيع و پخش يكي از اركان مهم اقتصادي هر جامعه و قرن حاضر را، قرن رقابت و تمايز در توزيع و پخش مي داند، بنابراين توجه به اين بخش باعث مواردي همچون كاهش هزينه هاي واسطه اي( در برخي موارد 60 درصد هزينه كالا مربوط به هزينه توزيع كالا مي باشد)، دسترسي آسان با قيمت يكسان مصرف كنندگان به خدمات و كالا، ايجاد اشتغال، گسترش عدالت، جايگزيني رقابت به جاي انحصار و احتكار، بهينه نمودن حمل و نقل، جلوگيري از قاچاق و پخش كالاي تقلبي، استفاده از ظرفيت هاي خالي سازمان ها، توزيع بهينه محصولات اساسي و كشاورزي،.... مي شود.

براساس اين گزارش، با هدف ايجاد توجه به اهميت نقش توزيع و فرهنگ مناسب در زمينه توزيع و پخش و آماده سازي فضاي مناسب براي تبادل نظرات و اطلاعات و اطلاع سازمان ها از فعاليت يكديگر و پرهيز از جزيره اي عمل نمودن و حركت در جهت همگرايي و هم افزايي و ترغيب به توليد دانش در زمينه توزيع و پخش، پنجمين كنفرانس و جشنواره(نمايشگاه-كنفرانس و مراسم اهداي تنديس ديموند) مديريت نظام توزيع و پخش انشاء ا.. 25 و 26 تير ماه با همكاري نهاده هاي مرتبط در تالار وزارت كشور برگزار خواهد شد.

گفتني است، در اين كنفرانس و جشنواره از حضور مسئولان ذي ربط سازمان ها و وزارتخانه هاي مختلف دعوت به عمل آمده است.

شايان ذكر است در اين كنفرانس برنامه هايي چون دوره آموزشي كوتاه مدت پخش، تجارب موفق پخش، ادغام شركت ها و ادغام پخش براي كاهش هزينه ها و افزايش سود، نقش آزمون هاي روانشناسي در جذب نيروي پخش، داده كاري در پخش، توزيع فيلم چالش ها و راهكارها روز دوم 26 تير ماه آشنايي با سامانه بازار، سامانه جامع حمل و نقل، سامانه جامع ماليات پخش برگزار مي شود.

الزامات و نيازمندي هاي نرم افزار پخش، سامانه جامع رهگيري خودرو، نقش TPM در پخش، تجارت الكترونيك در پخش، مديريت گردش نقدينگي، ايران كد، دستاوردهاي موفق ايران كد، مركز لجستيك مواد غذايي تهران، توزيع محصولات كشاورزي و غذايي، آشنايي با لايحه جامع پخش، پخش مويرگي در امسال پس از ارزيابي بيش از 6 ماهه از فعاليت توزيع و پخش بيش از 500 كالا و 43 نوع خدمات در شهرهاي تهران، اصفهان، تبريز، كرج، اصفهان، مشهد، شيراز و اهواز در 26 تير ماه ساعت 15:30 با حضور مسئولين و سخنراني مقامات از 65 سازمان برتر در زمينه توزيع و پخش تقدير به عمل خواهد آمد. /عب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.