سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/

ارسال 35 مقاله به نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب كوكان ایران در زنجان

تاكنون 35 مقاله به نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب كودكان دراستان زنجان ارسال شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان،گفت: نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب و كودكان با هدف تبادل نظر و ارائه آخرین پیشرفت های علمی در زمینه های تشنج كودكان، اختلالات عضلانی، بیماریهای متابولیك و اختلالات ژنتیك مرتبط با سیستم عصبی كودكان برگزار می شود.

شروین بدو با اشاره به اینكه در نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب كودكان ایران در زنجان شش سخنران خارجی نیز حضور خواهند داشت،افزود: پنج سخنران از كشور تركیه و یك سخنران كانادایی در مورد آخرین یافته های مغز و اعصاب كودكان مطالب خود را ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: در این كنگره دو كارگاه آموزشی با موضوعاتی در زمینه رشد و تكامل كودكان و درمان سفت شدن عضلات كودكان برای گروههای هدف برگزار خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشكی و خدمات بهداشتی و درمانی استان زنجان زمان ارسال مقالات به نخستین كنگره بین المللی مغز و اعصاب كودكان ایران را تا 31 تیرماه اعلام كرد و گفت: علاقمندان می توانند مقالات خود را به نشانی www.pedneuro12.zums.ac.ir ارسال كنند.

گفتنی است،دوازدهمین همایش كشوری و نخستین كنگره بین المللی مغز و كودكان ایران هشتم لغایت 10 شهریورماه امسال با حضور كارشناسان و متخصصان داخلی و خارجی در سالن روزبه زنجان برگزار می شود./س

برچسب ها: کنگره ، مغز ، اعصاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.