سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان/

ساخت 2 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور

2هزار کیلومتر راه روستایی امسال در کشور ساخته می‌شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر سپاه پاسداران در سفر به گیلان گفت: علاوه بر ساخت دو هزار کیلومتر راه روستایی، این قرارگاه ساخت300 موج شکن و تسطیح 330 هکتار اراضی استان‌های جنوب کشور را در اولویت دارد.

سردار سید ضیاءالدین حزنی بااشاره به اینکه : این قرارگاه تاکنون بیش از 10 هزار و 807 پروژه را در مناطق محروم روستایی انجام داده است افزود: تاکنون بالغ بر 12 هزار و 320 میلیارد ریال از سود حاصل فعالیت‌های قرارگاه کوثر برای محرومیت‌زدایی کشور هزینه شده است.

وی ، ساخت 10 هزار و 600 خانه بهداشت، 457 مدرسه، 961 خانه عالم، یک‌هزار و 258 مجموعه ورزشی، یک‌هزار و 186 باب نمازخانه، 543 گلزار شهدا و 2 هزار و 343 باب مسجد را از جمله اقدام‌های این قرارگاه در کشور اعلام کرد و اظهار داشت: احداث 74 واحد مسکونی، 10 باب مصلی، برق‌رسانی به روستاهای صعب‌العبور، درمانگاه، خانه بهداشت، حمام، تامین آب کشاورزی و... از دیگر اقدام‌های قرارگاه کوثر تاکنون بوده است.

این مقام مسئول ، به تلاش این قرارگاه برای محرومیت‌زدایی تا شعاع 70 کیلومتری شهرها اشاره و تصریح کرد: قراردادهای قرارگاه خاتم در خارج از کشور نیز نباید از 10 ‌هزار میلیارد ریال کمتر باشد و سود حاصله از اجرای این پروژه‌ها برای مردم کشور هزینه می‌شود.

وی، محرومیت‌زدایی در کشور را هدیه‌ای از سوی رهبر معظم انقلاب دانست و اذعان داشت: پس از انقلاب اسلامی و با رهبری‌های پیامبر گونه امام (ره) و رهبر معظم انقلاب فعالیت‌های زیادی در کشور برای رفع محرومیت‌زدایی انجام است./ س

برچسب ها: ساخت ، راه ، روستایی ، کشور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.