سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/دبیر كمیته بین الملل «جشن های زیر سایه خورشید» :

جشن های «زیرسایه خورشید» امسال در 4 کشور جهان برگزار می شود

دبیر كمیته بین الملل «جشن های زیر سایه خورشید» گفت: این جشنها امسال علاوه بر شهرهای مختلف کشورمان، در 4 كشور هند، افغانستان، عراق و لبنان نیز برگزار می شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی موسسه خدمات مشاوره ای، جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی بختیاری روز گذشته در نشست ستاد ملی جشن های زیر سایه خورشید که در محل دفتر معاونت اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی در حرم مطهر برگزار شد، با بیان این مطلب افزود:جشن های «زیرسایه خورشید» در شهرهای كابل، مزار شریف و هرات واقع در افغانستان، دهلی نو و علیپور در هند، بیروت و جنوب لبنان و همچنین كربلا، نجف، کاظمین و احتمالا سامرا در عراق برگزار می شوند.

وی اضافه کرد: برنامه‌های پیش بینی شده برای این کشورها، گزیده‌ای از برنامه‌هایی است که در استانها انجام می‌شود ولی با کمی تغییر که با توجه به فرهنگ و ذائقه مردم آن کشور صورت می‌گیرد.

  بختیاری همچنین یادآور شد: امام رضا (ع) متعلق به تمام مسلمانان جهان و همه بشریت است و هدف از برگزاری این مراسم در کشورهای دیگر این است که جوانان تمام کشورها از برکات امام رضا (ع) برخوردار شوند./س


برچسب ها: جشن ، زیر ، سایه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.