سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

يك مقام مسئول در سازمان عفو بين الملل اذعان كرد:

مخالفان سوري حقوق بشر را نقض مي‌كنند

دوناتيلا روفيرا پژوهشگر بلندپايه در سازمان عفو بين الملل، طي گزارشي اعلام كرد كه مخالفان و شورشيان حكومت سوريه در اقدامات خود، حقوق بشر در اين كشور را زير پا گذاشته و آن را نقض مي كنند.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از رويترز؛ روفيرا در ادامه اين گزارش، مي افزايد: براي ما آشكار شده است كه مخالفان بشار اسد به روشهاي خشونت آميز و غير انساني در درگيري با نيروهاي امنيتي سوري دست زده و گروگانهاي خود را با انواع و اقسام شكنجه، ضرب و شتم و در برخي موارد با كشتار، مواجه مي كنند.

وي همچنين خشونت مخالفان سوري را در ماه هاي اخير رو به افزايش دانسته و نقض حقوق بشر توسط گروه هاي شورشي را از عوامل گسترش ناآرامي ها در سوريه برشمرده است.

دوناتييلا روفيرا در پايان گزارش خود، كه آن را به مركز مطالعات استراتژيك سازمان عفو بين الملل ارائه كرده، اقدامات تروريستي و خرابكارانه مخالفان سوري را نشان دهنده ناديده انگاشتن قوانين بين المللي در زمينه حقوق بشر مي داند و از سازمان عفو بين الملل خواست تا با افزايش فشار به مخالفان بشار اسد، آنها را از گسترش بي ثباتي و ناامني و نقض حقوق بشر در سوريه، بازدارند.

برچسب ها: سوریه ، مخالفان ، حقوق بشر ، عفو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.