سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شروع فاز نخست بلوار شهید چله دوان

فاز نخست پروژه بلوار شهید چله دوران باقر شهر قبل از دهه مبارک فجر سال جاری به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، فرمانداری شهرری گفت: بلوار خیابان شهید حسین چله دوران باقر شهر با جدیت دنبال و در آینده نزدیک به نتیجه برسد.

امیر حسین باقر نژاد افزود: فاز دوم این طرح نیز در آینده نزدیک توسط شهرداری کهریزک و اداره راه و ترابری و دستگاه های ذیربط آغاز می شود.

وی اظهار داشت: این بلوار نقش به سزایی در تسهیل رفت و آمد روستاهای دهنو، قمصر، روستاهای اطراف و کارگاه های تولیدی مستقر در محدوده دارد و می بایست با جدیت و سرعت دقت اجرا گردد.

همچنین مدیر واحد فنی و عمرانی شهرداری باقر شهر گفت: بلوار شهید چله دوان با رعایت اصول فنی و در نظر گرفتن شیب ها عرضی و در سطح ایمنی مطلوب طراحی و اجرا می شود.

موسوی ادامه داد: جا به جایی تاسیسات این بلوار بر اساس طرح بلوار 35 متری طراحی و اجرا می شود اما با توجه به ضرورت اجرای سریع پروژه در فاز نخست بر اساس طرح 20 متری و در چهار لاین ( 2لاین رفت و 2 لاین برگشت) اجرا می شود .

وی تصریح کرد: فاز نخست این طرح به طول یک هزار و 100 متر حد فاصل سه راه آذری تا سه راه مجید آباد را پوشش می دهد که مراحل اجرایی آن توسط شهرداری باقر شهر، سازمان بهشت زهرا  و اداره راه و ترابری شهرستان ری پیگیری می شود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.