سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار هزاران نيروي ارتش در لندن براي بازيهاي المپيک

دولت انگليس در آستانه بازي هاي المپيک هزاران نيروي ارتش را در لندن مستقر کرده است.

به گزارش سرويس بين الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از  تلويزيون راشاتودي ، سه هزار و 500 نيروي امنيتي ديگر  براي تامين امنيت بازي هاي المپيک 2012 در شهر لندن مستقر مي شوند.تصميم استقرار نيروهاي اضافه در لندن بعد از آن اتخاذ شد که يک شرکت امنيتي خصوصي مسئول تامين امنيت بازي ها اعلام کرد که از عهده وظايف خود بر نمي آيد.
اين شبکه در گزارشي افزود : بيش از دو هفته ديگر به شروع بازي ها باقي نمانده است اما به تدريج مشخص مي شود که فقط هواي لندن در اين بازي ها عامل تاثير گذار نيست. سيستم حمل و نقل انگليس و پست هاي بازرسي مرزي تحت فشار فزآينده قرار گرفته اند. و از همه مهمتر ، مسائل امنيتي هستند که به تدريج خود را نشان مي دهند.
سربازان در خيابان هاي لندن صحنه غيرعادي ايجاد کرده اند. بعد از اينکه فاش شد شرکت خصوصي جي فورس به رغم قرارداد530 ميليون پوندي اش  قادر نيست به وظايف خود عمل کند ، دولت انگليس ناچار شد سربازان ارتش را فرا بخواند.اقدام دولت به فراخواني سربازان ارتش که برخي از آنها به تازگي از  افغانستان بازگشته اند ، از جمله اقدامات اين کشور در نظامي کردن لندن محسوب مي شود.اين عده علاوه بر هزاران نيرويي هستند که پيش از برگزاري بازي ها به خدمت گرفته شده اند.
منتقدان مي گويند ، بازي هاي المپيک لندن بيش از آنکه يک رويداد ورزشي باشد ، يک نمايشگاه براي شرکت هاي امنيتي  و نظامي است و سود اقتصادي آن نيز بيشتر به جيب اسپانسرهاي پولدارش مي رود.
برچسب ها: ارتش ، المپیک ، انگلیس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.