سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گيلان/

آمادگی نیروی دریایی ایران برای مقابله با تهدیدهای دشمنان

جانشین نیروی دریایی ارتش از آمادگی این نیرو برای مقابله با تهدیدهای بالقوه دشمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ،  غلامرضا خادم‌بی‌غم عصر جمعه در هجدهمین دوره جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی فرزندان پسر کارکنان نیروی دریایی ارتش در آموزش تخصص‌های دریایی رشت اظهار داشت: مقام معظم رهبری نیروی دریایی را یک نیروی راهبردی مطرح کردند.

وی جایگاه نیروی دریایی ارتش در کشور و منطقه را والا عنوان کرد و افزود: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سرنوشت کشور و منطقه یک نیروی اثرگذار است و این امر با تلاش کارکنان آن محقق شده است.

خادم‌بی‌غم جایگاه والای نیروی دریایی ارتش را مدیون همراهی و پشتیبانی خوب خانواده‌های کارکنان این نیرو خواند و تصریح کرد: اگر نیروی دریایی ارتش در دوران دفاع مقدس تنها با رژیم بعثی عراق می‌جنگید، اما اکنون برای مقابله با حوادث طبیعی، محرومیت مناطق، تهدیدهای بالقوه دشمنان، دزدان دریایی و برقراری خطوط مواصلاتی به منظور حفظ منافع جمهوری اسلامی ایران در آب‌های بین‌المللی آماده است.

وی با تاکید براینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در منطقه و پیشرفت در علم و صنعت در جایگاه بالایی قرار دارد، خاطرنشان کرد: نوک پیکان تهدید دشمن در برابر جوانان کشور نشانه رفته است.

جانشین نیروی دریایی ارتش هدف دشمن را براندازی نظام عنوان کرد و گفت: دشمن تاکنون به هدف خود نرسیده و با نفوذ در جوانان می‌خواهد به این امر دست یابد.

خادم‌بی‌غم آشنایی جوانان با فرهنگ غنی اسلامی و قرآنی را از رهنمودهای مقام معظم رهبری برشمرد و ابراز داشت: جشنواره قرآنی و ورزشی خانواده کارکنان نیروی دریایی برای غنی‌سازی جوانان برگزار می‌شود.

فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی رشت نیز در مراسم مذکور با اشاره به ماه شعبان و نزدیکی ماه مبارک رمضان عنوان کرد: امیدواریم همواره در راه خدمت به اسلام و قرآن گام برداریم.

تورج حسنی‌مقدم با بیان اینکه فرزندان کارکنان پسر نداجا با رعایت معیارهای اسلامی همت و تلاش خود را در مسابقات قرآنی و ورزشی به منصه ظهور می‌رسانند، افزود: تشویق و انس بیشتر فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش با قرآن از اهداف برگزاری جشنواره قرآنی و ورزشی است.

وی تقویت روحیه جسمانی و ایجاد نشاط در فرزندان کارکنان نیروی دریایی ارتش را از دیگر اهداف برگزاری جشنواره قرآنی، فرهنگی و ورزشی خانواده کارکنان این نیرو عنوان کرد.

 فرزندان پسر کارکنان نیروی دریایی ارتش از مناطق بندرعباس، بوشهر، چابهار، انزلی، تهران، نوشهر، سیرجان، منجیل، خرمشهر و رشت در هجدهمین دوره مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی خانواده‌های این نیرو در آموزش تخصص‌های دریایی رشت شرکت کردند./ج1

برچسب ها: رشت ، نیرو ، دشمن
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.