سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شهرکرد / مشاور رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور؛

آغاز طرح تحرك در شهرداري هاي كشور

اجرای طرح تحرک در شهرداری های کشور در چهارمحال و بختیاری به عنوان استان پایلوت آغاز شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهركرد:
مشاور رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور در کارگاه آموزشی هزینه ، درآمد و سرمایه گذاری در شهرداری های استان چهارمحال و بختیاری گفت : طرح تحرک راهبردی به تمام استان ها ابلاغ شده و تاکنون31 استان برنامه طرح تحرک خود را به وزارت کشور ارائه کرده اند.
عبدالعزیز درویش افزود : طرح تحرک با هدف بهبود شرایط کسب و کار در شهرداری ها اجرا می شود و شامل برنامه ای مدون برای ارایه اهداف و انتظارات سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از استانها و انتظارات استان ها از سازمان شهرداری هاست.
وی با بیان اینکه اولویت طرح تحرک ، تدوین برنامه های مناسب برای پسماند و سرمایه گذاری در شهرداری هاست، گفت : اولویت دوم و سوم در این طرح برون سپاری و توسعه زیر ساخت های اجرای طرح شهروند الکترونیک است.
مشاور رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور افزود : شاخص های طرح تحرک بر اساس برنامه های بالادستی نظیر برنامه پنجم توسعه ، قانون سوخت و حمل و نقل کشور و قانون بودجه تدوین شده است.
آقای درویش ، اصلاح ساختار سازمانی و توجه به زیر ساخت ها ، بهبود شرایط کسب و کار ، توسعه فعالیت بخش خصوصی ، بهبود شرایط سرمایه گذاری ، سهولت و بهبود در صدور و اخذ مجوز و امنیت سرمایه گذاری را از عوامل مهم توسعه اشتغال برشمرد و افزود : توجه به ظرفیت های ویژه استان چهارمحال و بختیاری نظیر صنعت و معدن ، طبیعت بکر و توانمندی های توریستی این استان می تواند زمینه حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی را فراهم کند.
وی اشتراک در سرمایه ها ، برون سپاری فعالیت ها در شهرداری ها و دهیاری ها و توسعه دولت الکترونیک در شهرداری ها را از جمله برنامه های مهم سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور دانست.
مشاور رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت : کارگروه ها و اتاق فکر استانی در خصوص توسعه عمرانی ، مدیریت شهری و شوراها ، مدیریت توسعه روستایی ، مدیریت طرح های عمرانی ، توسعه سرمایه گذاری در شهرداری ها و دهیاری ها و برون سپاری فعالیت ها ی شهرداری ها از جمله برنامه های مهم برای طرح تحرک استانی است که در استان چهارمحال و بختیاری به نحو مطلوب اجرایی شده است./س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.