سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

همایش تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی در مشهد برگزار می‌شود

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: همایش تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی همزمان با هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مرغداری، دامپروری شیلات و آبزیان در مشهد برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی و خبری نمایشگاه‌های ایران، سید محمد سیدی، اظهار داشت: با توجه به اینکه امسال، سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده و سازمان ملل نیز سال 2012 را با نام تعاون معرفی کرده، همایش یک روزه تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی برگزار می‌شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در ادامه گفت: سازمان ملل با انتخاب این نام می‌کوشد توجه دولت‌ها را به اقتصاد تعاونی و فعالیت در بستر تعاونی را به‌عنوان یک فرصت استثنایی توسعه پایدار اقتصادی در کشورها جلب کند که قانونگذاران کشور ما از سال‌های قبل و همچنین پس از ابلاغ سیاست اجرایی اصل 44 از جانب رهبر انقلاب تاکید بر افزایش نقش و سهم 25 درصدی تعاونی‌ها در عرصه تولید ملی قوانین مناسبی را وضع کرده‌اند.

وی در ارتباط با ضرورت برگزاری این همایش، اظهار داشت: مهم‌ترین بحث ارائه شده در این نمایشگاه بررسی نقش تعاونی‌ها بر تشکل‌های دامپروری و صنایع وابسته خواهد بود و به طور قطع در نمایشگاهی که با حضور بیش از 220 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود بحث و ارائه پیشنهاد برای متخصصان آسان‌تر خواهد بود.

مدیر عامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد در ادامه گفت: این همایش با حضور 200 نفر از متخصصان، مدیران کل سازمان تعاونی‌های روستایی استان‌های کشور، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره اتحادیه‌های دامداری و مرغداری، مدیران تشکل‌های کشاورزی استان و نمایندگان مجلس برگزار می‌شود.

هشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت دامپروری با حضور بیش از 200 شرکت داخلی و 20 نمایندگی خارجی 22 الی 25 تیرماه برگزار می‌شود./س


برچسب ها: سال ، تولید ، ملی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.