سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

6 طرح خدماتی و زیباسازی در غرب تهران اجرا شد

شهردار منطقه 5 گفت: طرح های خدماتی، زیباسازی و فضای سبز در غرب تهران، به منظور افزایش کارکرد محیط شهری احداث و آماده بهره برداری شد.

 سعیدطلوعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران افزود: به منظور افزایش سرانه های خدماتی و امور شهری در محلات غرب تهران طرح های زیرساختی و زیباسازی در سطح محلات منطقه اجرایی شد.

شهردار منطقه 5 ادامه داد:‌ با توجه به وسعت منطقه و همچنین کمبود سرانه های خدماتی پس از مطالعه، اولویت نیازها شناسایی و توسعه مراکز خدماتی براساس برنامه کوتاه و بلند مدت در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در همین راستا احداث بازار تره بار در کلیه محلات در برنامه های شهرداری پیش بینی شده است که با توجه به اهمیت تسریع در تکمیل پروژه ها بهره گیری از مشارکت بخش خصوصی در احداث بازارها برای نخستین بار در منطقه اجرایی شد.

شهردار منطقه 5 گفت: در حال حاضر بازار شهیدطوفانی در خیابان شهران، بازار شهیدباکری در تقاطع بزرگراه شهیدباکری و تقاطع شربیانی و همچنین بازار تره بار مرکزی کن آماده بهره برداری است.

طلوعی در پایان خاطر نشان کرد: با بهره برداری از این مراکز بیش از 3800 متر مربع به سرانه های خدماتی منطقه افزوده می شود./ز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.