سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توریسم درمانی مهم‌ترین هدف کنگره بین‌المللی جراحی اعصاب رضوی است

رییس بیمارستان رضوی گفت: توریسم درمانی و جذب بیماران کشورهای اسلامی یکی از مهم‌ترین اهداف نخستین کنگره بین‌المللی جراحی اعصاب رضوی است.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، دکتر عبدالحسینی درحاشیه نخستین کنگره بین‌المللی جراحی اعصاب رضوی اظهار داشت: در حال حاضر ایران و به خصوص بیمارستان رضوی به آن از حد پيشرفت در علم پزشكي رسيده است كه نه تنها نياز به خروج بيماران از كشور براي درمان ندارد بلكه مي‌تواند با جذب بيماران از ساير كشورهاي جهان مهم‌ترين جراحي‌ها را در داخل كشور انجام دهد.

وي اظهار داشت: حضور متخصصان و جراحان مغز و اعصاب از سراسر دنيا در اين كنگره مي‌تواند تجربيات مختلفي را در اختيار پزشكان قرار دهد.

عبدالحسینی خاطر نشان كرد: در اين كنگره 120 مقاله ارائه خواهد شد و يكي از بخش‌هاي كنگره ارائه روش‌هاي جديد جراحي مغز و اعصاب خواهد بود. وي تصريح كرد: در حاشيه اين كنگره تفاهم نامه علمي و پژوهشي بين بيمارستان رضوي و چند كشور امضا خواهد شد و با كمك دانشگاه موستر آلمان واحد تحقيقات مغز و اعصاب در بيمارستان توسعه خواهد يافت.

یادآورمی‌شود؛ نخستين كنگره بين‌المللي جراحي اعصاب رضوي با حضور 300 متخصص و جراح مغز و اعصاب داخلی و خارجی از پنج قاره جهان از 21 الي 23 تيرماه جاري در بيمارستان رضوي در حال برگزاری است./س 


برچسب ها: توریسم ، درمانی ، اسلامی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.