سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اولین اردوی فعالان مجازی در جزایر ابوموسی‎

اولین روز اردوی شش روزه "با شهدا تا خلیج همیشه فارس" وبلاگ نویسان عرصه ایثار مقاومت و شهادت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، این اردو که توسط گروه فرهنگی دیدار برگذار می شود، از 21 تیر ماه الی 26 تیر می باشد.
حجة الاسلام سالاری مدیر گروه دیدار در این باره گفت: گروه فرهنگی دیدار سال گذشته با هدف ارتباط نسل سوم انقلاب با ذخایر انقلاب یعنی خانواده های شهدا، ایثارگران و تجلیل از این بزرگواران شروع به فعالیت کرد.
گروه در حال حاضر بیش از 250 عضو دارد که اکثرا دانشجو و طلبه و از فعالان عرصه مجازی هستند که در زمینه شهید پژوهی و دفاع مقدس فعالیت دارند.
لازم به ذکر است گروه فرهنگی دیدار  تا کنون دیدار هائی با مادران شهید بروجردی، باقری و همسرشهید برونسی در مشهد داشته است . همچنین دیدار از ایثارگران آسایشگاه های ثارالله، بقیة الله ، شهید بهشتی و امام خمینی نیز در کارنامه گروه به چشم می خورد.
ایشان افزود : انتقال بی واسطه آرمان های انقلاب از نسل اول آن، به نسل های بعد از اهداف برگزاری این دیدار ها می باشد.
وی در پاسخ به این سوال که چرا استان هرمزگان را با توجه به آب و هوای گرم منطقه در این فصل انتخاب کردید، خاطر نشان کرد: خانواده های شهدا و ایثارگران در استان هرمزگان به نسبت دیگر مناطق کشور، مورد کم لطفی و بی توجهی مسوولین مرکز نشین واقع شده اند و علاوه بر آن گمنامی سرداران و شهدای بزرگ این استان در سطح کشور، ما را بر آن داشت که این استان را انتخاب کنیم تا فتح بابی برای توجه بیشتر مسوولین و آشنایی مردم با شهدای گرانقدر  منطقه هرمزگان باشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این گروه و همچنین عضویت و فعالیت در آن علاقه مندان میتوانند به سایت www.jan-baz.ir مراجعه کنند.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.