سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معضل زیرساخت های در آستانه شروع لیگ

لیگ دوازدهم فوتبال از چند روز دیگر شروع می شود و تیم ها دوباره با حاشیه هايي مثل مشکلات عدم حرفه ای بودن تیم های حاضر در لیگ و در پی آن خطر کاهش دوباره سهمیه آسیایی ایران به مصاف هم ميروند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران فصل دوازدهم لیگ برتر در حالی آغاز می شود که تیم های گهر زاگرس، پیکان تهران و آلومینیوم هرمزگان به جمع تیم های لیگ برتری افزوده شده اند.
تیم هایی که اگر از لحاظ حرفه ای از جمله تجهیز ورزشگاه های خود بهبود نیابند به کاهش سهمیه آسیایی کشور می انجامند.
بدهی های تیم ها و در کنار آن خرج های اضافی وجود دارد در حالیکه در ظاهر قانونی تحت عنوان سقف قرارداد وضع شده است.
در فصل گذشته تیم مس سرچشمه ورزشگاه نامطلوبی داشت و حتی بازیکنان تیم مجبور بودند تا کرمان برای برگزاری مسابقات خود بروند و حال باید تیم های صعود کرده به فکر تجهیز خود باشند چراکه یکی از علل اصلی کاهش سهمیه ها همین تیم ها هستند که از استاندارد ها به دور می باشند و شرایط غیر حرفه ای دارند از میان سه تیم صعود کرده به لیگ برتر پیکان تنها تیمی است مه بارها تجربه حضور در لیگ برتر را داشته است پس نسبت به دو تیم دیگر یعنی گهر و آلومینیوم استانداردتر است.
ورزشگاه تیم پیکان اغلب همان ورزشگاه شهر قدس یا قلعه حسن خان است که دارای سالن همایش، رختکن، سکوی تماشاگران می باشد.
این ورزشگاه سالم کنفرانس نداشته است و همین یکی از علل نقص آن محسوب می شود، در ورودی جداگانه برای خبرنگاران از جمله مواردی است که می بایست در ورزشگاه ها مد نظر قرار گیرد، چمن مطلوب و سکوهای تماشاگران نیز از جمله مواردی است که در استاندارد بودن یک ورزشگاه از جانب مسئولان AFC مهم می باشد.

دو رودي ها به فكر باشند
دورودي ها بايد به فكر باشند آن ها براي نخستين بار است كه قدم به بالاترين سطح فوتبال كشور گذاشته اند.
آن ها ورزشگاه تختي دورود را در اختيار دارند كه تنها در يك طرف زمين سكو داشته و فاقد VIP  بوده است و از نظر اسكوربورد نور افكن و سالن كنفرانس، با مشكل مواجه بوده است.
 وجود تنها يك در ورودي در ورزشگاه ها از جمله نواقص ورزشگاه ها به شمار مي ورد نواقصي كه از چشم مسولان AFC ناديده گرفته نمي شود.
 درودي ها بايد در انديشه ميزباني نيز باشند اگر تيم ها براي برگزاري مسابقه به درود بيايند نياز دارند تا در هتل مناسبي اقامت داشته باشند.
 پس علاوه بر تجهيز كادر فني و بازيكنان شهرهايي كه صاحب يك تيم ليگ برتري مي باشند  بايد خود  را به استاندارد هاي مورد نظر نزديك كنند./آق

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.