سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سایت آمریکایی صدای مردم؛

کلینتون جنون جنگی دارد

سایت آمریکایی صدای مردم گفت:دموکراسی در نظر کلینتون تنها یک نوع لفاظی برای جنگ های بی پایان در جهان است.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از سایت آمریکایی صدای مردم،هیلاری کلینتون یک مشکل جدی دارد. او فکر می کند دنیا به دستور او حرکت میکند و اینکه کسانی که از او اطاعت نمی کنند باید تنبیه شوند، بخصوص روسیه و چین. او مانند یک فرد مست رفتار می کند؛ کارهای غیرعادی انجام می دهد و به دنبال جنگ با کشورهایی است که تبعات جدی در بر خواهد داشت.

چرا رژیم سوریه باید تغییر کند؟ کلینتون فکر می کند که مسوئل کنترل بهار عربی است. تلاش های او رابطه ای با دموکراسی ندارد. همه این کارها به خاطر برنامه خاورمیانه نفت خیز و تلاش برای سرپا نگه داشتن شاهزادگان عربستانی و دیگر رهبران عربی است که پشت سازمان مخوفی به نام شورای همکاری خلیج پنهان شده اند.

در سخنرانی در نشست دوستان سوریه ، کلینتون تاکید کرد که دیگران باید به قوانین بین المللی و حرمت بشری احترام بگذارند. او گفت: ما تمام تمرکز خود را بر شتاب تغییر رژیم در سوریه جمع کرده ایم.

از طریق حمایت از تروریست های سوریه و هماهنگی گروه های بین المللی ، کلینتون رییس گردهمایی های بین المللی است. او با توطئه های خود مبنی بر تجاوز به کشورهای دیگر ایالات متحده را شرمسار می کند. کلینتون علی رغم مخالفت های خود مردم سوریه خواهان تغییر رژیم در این کشور است و به شورشی ها کمک های مالی می کند.

مگر سوریه به ایالات متحده حمله کرده است؟

به علاوه ی تهدید رژیم در سوریه، کلینتون روسیه و چین را نیز به خاطر مخالفت با او تهدید می کند.

کلینتون می گوید روسیه و چین برای مخالفت های خود با جنگ در سوریه بهای سنگینی خواهند پرداخت.

بهایی که آن ها خواهند پرداخت چیست؟ آیا آمریکا دیگر از چین تقاضا نمی کند تا اوراق بهادار خزانه ی آمریکا را خریداری کند؟ آیا اروپایی ها دیگر از روسیه گاز طبیعی وارد نمی کنند؟.

دموکراسی در نظر کلینتون تنها یک نوع لفاظی برای جنگ های بی پایان در جهان است.

در یک نظر سنجی بیش از 60 درصد آمریکایی ها با مداخله نظامی در سوریه مخالفت کردند، بیش از 50 درصد از مردم خواهان عقب نشینی از افغانستان هستند.آیا کسی به حرف مردم گوش می دهد؟

اگر کلینتون ذره ای به دموکراسی اهمیت می داد، او به درخواست های مردم گوش میکرد.

برچسب ها: کلینتون ، آمریکا ، جنایت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.