سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/معاون استاندار خراسان رضوي:

مصوبات سفر اخیر دولت به استان روند توسعه شهرستان خواف را تسریع می کند

جلسه شوراي اداري شهرستان خواف با حضور معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خراسان رضوي برگزار شد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومي استانداري خراسان رضوي، رضا عبدالملكي در اين جلسه مصوبات هيات دولت در مورد خواف را منشا اثرات مثبت و تسريع كننده روند پيشرفت شهرستان خواند و افزود: معدن سنگان خواف به عنوان يكي از ظرفيت هاي كم نظير شهرستان در دولت نهم و دهم مورد توجه ويژه قرار گرفته است.

وي از تصويب راه اندازي واحدهاي كنستانتره و گندوله سازي تا سقف 10 ميليون تن در مجاورت اين معدن در جلسه هيات دولت خبر داد و اظهار داشت: در اين واحد با انجام عمل فرآوري سنگ آهن صنايع پايين دستي متعددي ايجاد و مردم منتفع خواهند شد.

معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خراسان رضوي همچنين تكميل خط راه آهن خواف- هرات، تكميل محور باخرز- خواف و بازگشايي بازارچه مرزي خواف را از ديگر مصوبات هيات دولت در سفر اخير به استان براي اين شهرستان عنوان کرد.

وي همچنين براي تامين نيروي انساني متخصص در كادر اداري شهرستان قول مساعد داد.

عبدالعلي جغتايي فرماندار خواف نيز در اين جلسه از پيشرفت 77 درصدي پروژه معدن سنگان خواف خبر داد و در مورد دليل تاخير در راه اندازي بازارچه مرزي سنگان اظهار داشت: همكاري نكردن متوليان امر در كشور افغانستان و عمل نکردن به تعهدات موجب بروز اين مشکل شده است./ س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.