سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کرمان/

کمیته امداد امام خمینی (ره ) استان کرمان رتبه اول در ایجاد اشتغال را به خود اختصاص داده است.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: کمیته امداد در ایجاد اشتغال رتبه اول را در سطح استان با 477 درصد رشد نسبت به مأموریت محوله ، به خود اختصاص داده است.

محمدعلیزاده ، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان با اعلام این خبر افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) در رسته کارانگیزی رتبه اول و در زمینه کاریابی رتبه سوم را کسب کرده است.

وی با اشاره به اینکه برنامه اشتغال در 3 محورکاربرانگیزی ، توان افزایی و خودکفایی است اظهار داشت: در کاربرانگیزی سقف وام از یک تا 2 میلیون تومان ، توان افزاریی از 2 تا 5 میلیون تومان و خودکفایی از 10 تا 20 میلیون تومان است.

علیزاده با بیان اینکه در سال گذشته 18 هزارو 440 طرح خوداشتغال ایجاد و ثبت سامانه رصد کشوری شده است ، خاطرنشان کرد: در سالجاری 40 هزار خانواده از تحت حمایت خارج و جشن خودکفایی برگزار می شود.

معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان به طرحهایی که در استان اجرا شده اند از جمله در زمینه کشاورزی ـ دامپروری ، صنعتی و خردمات ، خرید خودرو ، تولید فرش اشاره کرد و گفت : بیش از یک میلیارد تومان درآمد از محل فروش تولیدات فرش بوده است که وجه آن بلافاصله تقدیم خانواده ها شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.