سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

گیلان /

وجود 620 تشکل دانشجویی در واحدهای دانشگاهی کشور

620 تشکل دانشجویی در حدود 400 واحد دانشگاهی سراسر کشور فعالیت دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان، معاون اجرایی تشکل‌های سیاسی‌-اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در جمع خبرنگاران گیلان با تشریح سیاست‌های کلان و رویکرد و تغییر ماهیت مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با تغییر مدیریت و تغییر رویکرد ، مدیریت دانشگاه ، تبدیل به سه معاونت برنامه‌ریزی و آموزش، اجرایی، تشکل‌ها، رسانه و روابط عمومی شده است.

رضا بهشتی اساتید و دانشجویان را بازوان تشکل‌ها در واحدهای استانی دانست و خاطرنشان کرد: ولایی بودن، بسیجی بودن، متعهد و متخصص در کار بودن باید از ویژگی‌های اعضای تشکل‌های سیاسی‌ اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه اعضای تشکل باید از جنس تشکل‌ها بوده و سختی‌ها و مشکلات کار را چشیده باشد، تصریح کرد: دبیرخانه با برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای اطلاع‌رسانی از جریانات بیرون از دانشگاه می‌کوشد تا تهدیدهای دشمن را در برابر دانشگاه شناسایی و اطلاع‌رسانی کند.

معاون اجرایی تشکل‌های سیاسی‌ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به نقش تشکل‌ها در انتخابات اظهار داشت: هدف تشکل‌های دانشجویی در دانشگاه‌ها در جریان انتخابات رئیس جمهوری تنها جمع‌آوری حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

وی از 620 تشکل دانشجویی موجود در حدود 400 واحد دانشگاهی سراسر کشور خبر داد و افزود: در مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی مواضع برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی نیز مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بهشتی از راه‌اندازی یک سایت خبری تحلیلی به نام "راه دانشجو" با عضویت دانشجویان در معاونت رسانه‌ها و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و گفت: دبیرخانه دانشگاه آزاد اسلامی درصدد ایجاد زمینه‌هایی برای بیان بی‌دغدغه شبهات دانشجویان در سطح کشور است زیرا برطرف کردن شک و شبهات دانشجویان یکی از مطالبات ماست./س

برچسب ها: وجود ، تشکل ، دانشجویی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.