سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مازندران /

نیاز 600 میلیارد تومانی اعتبار برای طرح های نیمه تمام مازندران

استاندار مازندران با اشاره به اینکه اعتبارات موجود کفایت تمام طرح های نیمه‌تمام مازندران را نمی‌کند، گفت: بیش از 4 هزار طرح نیمه‌تمام در مازندران وجود دارد که نیازمند اعتبار 600 میلیارد تومانی است.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران طاهایی در هفدهمین گردهمایی مسئولان کتابخانه‌های مازندران که در استانداری برگزار شد با اشاره به اینکه از مساجد به عنوان فضاهای فرهنگی استفاده شود، افزود: فضای مساجدباید از قرآن‌خوانان پر شود.

وی به ارائه راهبرد از سوی مسئولان کتابخانه‌های استان به منظور ترویج کتابخوانی تاکید و تصریح کرد: مسئولان نهاد کتابخانه‌های عمومی باید در ذهن مسئولان شهرستانی نفوذی عالمانه داشته باشند تا آنان بتوانند از اختیارات خود تصمیمی اثرگذار اتخاذ کنند.

طاهایی با تاکید بر اینکه کتابخوانی در جامعه به صورت یک فرهنگ شود، گفت: برای توسعه فضای کتابخانه‌ای حضور خیران نیز اثرگذار است.

وی با بیان اینکه 55 شهرداری در استان مازندران فعالیت می‌کند و می‌تواند حامی کتابخانه‌ها باشد، افزود: شهرداری‌ها مانند گذشته در اختیار استانداری نیست.

استاندار مازندران به تکمیل و تجهیز پروژه فرهنگسرای مرحوم کردان در مرکز مازندران اشاره و تصریح کرد: پیگیری‌های مستمر مسئولان استانی موجب شد تا رئیس جمهور به لحاظ نام و یاد مرحوم کردان طرح فرهنگسرای مرکز مازندران را در اولویت طرح های قابل بهره‌برداری تا پایان فروردین سال آینده قرار دهد.

طاهایی با اشاره به اینکه بیش از یک‌هزار و 200 فضای امامزاده در مازندران وجود دارد و محل مناسبی برای فعالیت‌های فرهنگی است گفت: بیش از 5 هزار مسجد و تکیه و حسینیه موجود در استان نیز ظرفیت مناسبی برای فعالیت‌های کتابخانه‌ای است./س

برچسب ها: اعتبارات ، طرح ، نیمه تمام
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.