سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

حضور تیم خراسان رضوی در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور

سرمربی تیم کونگ فو خراسان رضوی گفت: برای کسب نتایج مطلوب در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور تلاش می کنیم.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل ازروابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، مصطفی عزیزپور با بیان این مطلب افزود: رقابت های کونگ فو قهرمانی کشور در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان 21 تا 23 تیرماه سال جاری در شهر سنندج برگزار می شود.
وی با اشاره به اینکه تیم کونگ فو استان به منظور حضور هرچه بهتر در این مسابقات از ابتدای سال برنامه تمرینی مناسبی را پشت سر گذاشته است، اعضای تیم استان برای شرکت در این مسابقات را حسین روشن در وزن 61- کیلوگرم، علیرضا کوهگرد در وزن 51- کیلوگرم، اکبر مغربی در وزن 58 کیلوگرم، میثم نوروزیان در وزن 70-کیلوگرم، نوید فکرو در وزن 65- کیلوگرم و محمد نخعی در وزن 70- کیلوگرم معرفی کرد.
سرمربی تیم کونگ فو خراسان رضوی میزان آمادگی تیم کونگ فو استان برای شرکت در این رقابت ها را حدود 70 درصد اعلام کرد و گفت: دو نفر از ورزشکاران این تیم، بهمن ماه سال گذشته در مسابقات رینگی کونگ فو در استان اصفهان موفق به کسب مقام های دوم و سوم شدند.
وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات تمامی استان ها حضور دارند، افزود: رقبای اصلی ورزشکاران ما تیم های استان های کردستان، اصفهان و ایلام می باشند.
عزیزپور بعد مسافت برای حضور در مسابقات کونگ فو قهرمانی کشور در شهرستان سنندج را برای ورزشکاران خراسان رضوی یک مشکل اساسی دانست و گفت: نحوه اعزام و میزان هزینه های انجام شده برای تیم، به طور حتم در کاهش میزان آمادگی تیم کونگ فو استان موثر خواهد بود./س

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، کونگ
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.