سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

توجه بیشتر هیأت به جودوکاران نوجوان خراسان رضوی

سرمربی تیم جودو نوجوانان خراسان رضوی خواستار توجه بیشتر مسئولان هیأت به جودوکاران نوجوان استان شد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، علی روحی با بیان این مطلب افزود: کم توجهی مسئولان به جودوکاران نوجوان که امیدهای آینده ساز استان در این ورزش محسوب می‌شوند موجب دلزدگی آنان از این ورزش می شود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان کشور در شهر اردبیل، اظهار داشت: دوری محل برگزاری مسابقات به استان خراسان رضوی و اندیشیده نشدن تمهیدات لازم از سوی هیأت جودو استان در این زمینه، باعث افت آمادگی جودوکاران و کسب نشدن عنوان در خور شان استان در مسابقات کشوری می شود.
سرمربی تیم جودو نوجوانان خراسان رضوی در مورد تمرینات انجام شده این تیم برای حضور در این رقابت ها، گفت: نمایندگان جودو استان تمرینات منظمی را در چندماه اخیر پشت سر گذاشته و در شرایط جسمی و فنی خوبی به سر می برند که امید است نتیجه لازم را از این مسابقات بگیرند.
روحی رقبای شاگردان خود را استان های تهران، لرستان، کرمانشاه، ایلام و البرز عنوان کرد و گفت: جودوکاران اوزان پایین تر در شرایط مطلوبتری در مقایسه با دیگر وزن ها به سر می برند.
وی در ادامه اعضای تیم شرکت کننده استان در مسابقات جودو قهرمانی نوجوانان کشور که از تاریخ 21 تا 23 تیرماه سال جاری در اردبیل برگزار می شود را ایمان نادرنژاد در وزن 46 کیلوگرم، سجاد تیموری در وزن 50 کیلوگرم، وحید رمضانی مقدم در وزن 55 کیلوگرم، سجاد دادمند در وزن 60 کیلوگرم، یاسین تقوی در وزن 66 کیلوگرم، امیرمحمد بابایی در وزن 73 کیلوگرم، سیدمحسن حسین پور در وزن 81 کیلوگرم، جواد مخیری در وزن 90- کیلوگرم و سیدعلی بزرگوار در وزن 90+کیلوگرم معرفی کرد./س

برچسب ها: سرمربی ، تیم ، جودو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.