سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات اجرایی خط 8 اتوبوس هاي تندرو در نیمه دوم امسال آغاز مي شود

احداث خط 9 بي آر تي در بزرگراه شهید صدر

مدیر کل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک از آغاز عملیات اجرایی احداث خط 8 اتوبوس های تندرو در نیمه دوم امسال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،حسن آقایی با بیان این مطلب اظهار کرد : خط 8 اتوبوس های تندرو که از خیابان غفاری مقابل ترمینال جنوب آغاز می شود و تا ترمینال خاوران از مسیر بزرگراه بعثت ادامه خواهد یافت .
وی با بیان اینکه این خط  5/5 کیلومتر طول خواهد داشت گفت : بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته در نیمه دوم امسال عملیات اجرایی احداث این خط آغاز خواهد شد و پیش بینی می شود که شهروندان استقبال بسیار خوبی از آن داشته باشند ، به گونه ای که حجم قابل توجهی از سفرها در این مسیر با اتوبوس های BRT صورت گیرد .
آقایی اظهار کرد : پس از اتمام عملیات اجرایی فاز نخست خط 5 اتوبوس های تندرو ، عملیات عمرانی  خط 8 این سامانه آغاز می شود .
وی تاکید کرد : با تکمیل شبکه خطوط اتوبوس های تندرو شهروندان به راحتی می توانند از طریق این سامانه به نقاط مختلف شهر سفر کنند و دسترسی ها در سطح شهر تسهیل خواهد شد.
مدیرکل مهندسی و ایمنی ترافیک معاونت حمل و نقل و ترافیک در ادامه گفت : همچنین مطالعات احداث خط 9 اتوبوس های تندرو در مسیر بزرگراه شهید صدر در دستور کار قرار گرفته است تا بررسی های علمی و تخصصی در این زمینه صورت گیرد.
برچسب ها: بی ار تی ، اتوبوس ، صدر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.