سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رودهن/

"جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود احداث شد

جاده سلامت" در مسیری دو کیلومتری، در منطقه گردشگری جاجرود احداث شد

مجری طرح احداث "جاده سلامت" در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: در این طرح، به جای استفاده از آسفالت سرد و بی ‏روح به عنوان شاخصه ‏ای شهری از مصالح محلی و سنگ ‏های بومی در سطح بستر پیاده‏ رو استفاده شده است.

کورش ملکی ادامه داد: این مسیر به نوعی اجرای طرح ساماند هی پیاده ‏روهای روستای خسروآباد جاجرود نیز محسوب می‏ شود.

ملکی اضافه کرد: هدف دیگر مورد پیگیری مدیریت روستای خسروآباد یعنی دهیاری و شورای اسلامی این روستا، ایجاد بستری برای توسعه صنعت گردشگری منطقه است.

مجری طرح "جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود خاطرنشان کرد: جاجرود از دیرباز تا کنون به عنوان منطقه‏ای گردشگری شهره خاص و عام بوده و هست.

وی تصریح کرد: از این رو می ‏توان با سود جستن از این قابلیت ذاتی منطقه در راستای توسعه همه ‏جانبه آن از طریق صنعت توریسم کوشید.

ملکی معتقد است: اجرای طرح‏ های گردشگری به شرط ایجاد پیش‏ نیاز های فرهنگی به منظور حفظ اصالت‏ های دیرینه مناطق توریستی، می‏ تواند به توسعه آن نواحی بیانجامد.

مجری طرح "جاده سلامت" در منطقه گردشگری جاجرود تصریح کرد: با ساخت این مسیر دو کیلومتری، مردم همه نقاط کشور به ویژه پایتخت می‏ توانند برای رهایی از آلودگی ‏های مختلف تهران با سفری 10 کیلومتری، خود را به منطقه جاجرود رسانده و از این جاده سلامت به همراه خانواده‏ لذت ببرند.

وی با اشاره به مراحل مختلف عملیاتی این پروژه خاطرنشان کرد: جاده سلامت روستای خسروآباد جاجرود با پیگیری‏ های دهیاری و شورای اسلامی این روستا و توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان تهران اجرا شده است./س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.