سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سپاهاني ها مخالف جذب جان واريو توسط استقلال

هافبك سپاهان به دليل اختلاف با سرمربي اين تيم از اصفهاني ها جدا شد، وی در حالي از سپاهان جدا شده استكه ابي ها خواستار حضور وي در تيم خود هستند، اما براي جذب اين بازيكن محدوديت هايي زيادي وجود دارد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران،  سپاهاني ها عليه جان واريو و رفتارش صحبت هايي را مطرح كردند و خواستار اين شدند كه استقلال از جذب وي صرف نظر كند.
 مدير عامل تيم سپاهان مدعي شده است، كه آبي ها نبايد جان واريو را جذب  كنند،  زيرا اين بازيكن به كرانچار سرمربي سپاهان بي احترامي كرده است و به همين د ليل شرايط ماندن در سپاهان را ندارد.
 همان اقدامي كه پرويز مظلومي و استقلالي ها در رابطه با مجتبي جباري با آن روبه رو شدند اين بازيكن به اعضاي اين تيم بي احترامي كرد، اما تا پايان فصل در جمع آبي ها ماند، اما مدير عامل سپاهان در فصل نقل وانتقالات اعلام كرد بدليل رفتار و مسائل اخلاقي جباري در استقلال، از جذب در صرف نظر مي كند و رد حال حاضر نيز آنها خواستار جبران اين موضوع از سوي مسئولين تيم استقلال شدند زيرا معتقدند اين بازيكن،  شرايط حضور  در تيم هاي بزرگ را ندارد زيرا رفتارش حرفه اي نبوده و از سوي سپاهاني ها اعلام شده است كه جان واريو مدعي شده است تيم هاي زيادي وي را مي خواهند و اين بازيكن اصراري به ماندن در سپاهان ندارد.
 شايان ذكر است: استقلالي ها صبحت هايي را با مدير برنامه جان واريو انجام دادند و خواستار مذاكرات جدي شدند اما هنوز پاسخ درستي را دريافت نكردند زيرا جان واريو براي حضور در استقلال با محدوديت هايي روبرو ست كه ممكن است وي را دچار مشكل كند.
 اين بازيكن بايد، بازيكن آزاد محسوب شود تا بتواند براي حضوري در استقلال اقداماتي را انجام دهد زيرا سهميه آبي ها با يا7 بازيكن تكميل است./آق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.