سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پور مختار اعلام کرد:

اعلام آمادگي کمسيون اصل 90 براي دريافت شکايات مردمي از قوا

رئيس كمسيون اصل90 گفت: اين کميسيون آماده دريافت هرنوع شکايات از سوي قواي سه گانه بوده و به محض دريافت انها را در دستور کار قرار خواهند داد.

 محمد علي پورمختار نماينده مردم کبودراهنگ، بهار و لاله جين در مجلس شوراي اسلامي در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران از اعلام امادگي کميسيون اصل 90 براي دريافت شکايت هاي مردمي از قواي سه گانه  خبر داد و گفت: در صورتي که مردم از هريک از قوا و مسئولين شکايتي داشته باشند کميسيون اصل 90 آماده دريافت اين شکايات بوده واين موضوع را پيگيري مي‌کند.

رئيس کميسيون اصل 90 مجلس با اشاره به وضعيت نا بسامان اقتصادي گفت: همچنين کساني که در مورد بحث تورم، گراني و ‌وضعيت نابسامان اقتصادي از مسئولان و قوا شکايت داشته باشند قابل طرح در کميسيون اصل 90 بوده و قطعا پيگيري خواهد شد

وي در ادامه به ورود کميسيون اصل 90 به موضوع گراني و تورم اشاره کرد و گفت: اين کميسيون در حال حاضر منتظر گزارش از پاسخ دستگاه هاي اجرايي است و در صورتي که کميسيون هاي مجلس از از توضيحات ارائه شده دولت قانع نشوند کميسيون اصل 90 وارد موضوع شده و با دعوت از وزرا خواستار پاسخگويي انها خواهد شد.

پور مختار افزود: در صورتي که کميسيون اصل 90 نيز با جواب دستگاه هاي اجرايي قانع نشود با ارائه گزارش به مرجع قضايي شکايت خواهد کرد./ب2

برچسب ها: پور ، محختار ، کمیسیون ، اصل
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.