سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر نیروی انتظامی از عوامل سازنده فیلم تلویزیونی«گذرگاه مرزی»

فرمانده مرزبانی ناجا از عوامل فیلم تلویزیونی « گذرگاه مرزی » قدردانی کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل روابط عمومی سیما؛در مراسمی که با حضور سردار ذوالفقاری فرمانده مرزبانی ناجا ، سرهنگ پاسدار احمد نیکوفرد معاونت اجتماعی فرماندهی مرزبانی ناجا، کاظمی مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه اول سیما، سید محمد رضا قربانزاده تهیه کننده فیلم و جمعی از بازیگران و عوامل تولید فیلم برگزار شد، از عوامل تولید فیلم تلویزیونی گذرگاه مرزی قدردانی شد.
در این مراسم سردار ذوالفقاری ضمن تشکر از عوامل تولید این فیلم  درباره شرایط و دشواری های مرزبانان کشور عزیزمان سخنرانی و تاکید کرد:رشادت ها و از خود گذشتگی های این سربازان در مرزهای ایران است که امروز ما شاهد کم شدن قاچاق در کشورمان هستیم . کسانی که در شرایط بد اقلیمی و دور از خانه و خانواده ، کمین های طولانی مدت برای به دام انداختن اشرار و ... به خاطر امنیت مرزها و مردم ایران شب را به صبح و صبح را به شب می رسانند.
در ادامه سردار ذوالفقاری خاطرات عوامل تولید و بازیگران را در طول تولید فیلم در منطقه بیرجند و نقطه صفر مرزی شنید.
مدیر گروه فیلم های تلویزیونی شبکه یک سیما نیز ضمن تشکر از سردار ذوالفقاری و عوامل تولید فیلم درباره رشادت های مرزبانان صحبت کرد و این فیلم را نقطه عطفی در مورد ساخت فیلم هایی در این زمینه با همکاری فرماندهی مرزبانی ناجا دانست .
همچنین تهیه کننده این فیلم تلویزیونی ضمن تشکر از همکاری های فرمانده مرزبانی و گروه فیلم شبکه یک سیما و مدیر شبکه یک سیما گفت: این کار با وجود پروداکشن بالا با موفقیت انجام شد و امیدواریم ساخت این فیلم بتواند گوشه ای از زحمات مرزبانان عزیز کشورمان را به تصویر بکشد .
سحر خیز کارگردان « گذرگاه مرزی » نیز ضمن تشکر از فرماندهی مرزبانی و مدیر شبکه یک سیما از رشادت های مرزبانان صحبت کرد و وظایف خدمتی آنان را سخت و دشوار بیان نمود.
در پایان گوشه ای از نماهای این فیلم تلویزیونی در سالن کنفرانس مرزبانی پخش شد./ه
برچسب ها: تقدیر ، نیروی ، انتظامی ، سازنده
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.