سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری خبر داد:

اتمام نظارت بر تاسیسات گردشگری 7 استان

مدیرکل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری گفت: طی نخستین مرحله از نظارت بر تاسیسات گردشگری ویژه تعطیلات فصل تابستان، مراکز ارائه دهنده خدمات به گردشگران، مورد بازرسی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، محمدرضا شریفی با بیان این مطلب گفت: پیش از ورود به تعطیلات فصل تابستان نظارت بر تاسیستات گردشگری هفت استان کشور شامل اردبیل، سمنان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، فارس و مازندران آغاز و گزارش واصله مورد بررسی قرار گرفت.
شریفی ادامه داد: تکمیل تجهیزات مورد نیاز، رسیدگی به امور بهداشتی، بررسی نحوه پذیرایی، ارائه خدمات، نوع قرارداد و مجوز فعالیت از جمله نواقصی به شمار می آیند که پس از بازبینی مراکز مربوطه جهت افزایش رضایت گردشگران مورد بررسی قرار گرفته اند.
وی افزود: بر مبنای این اقدام نواقص بیش از 100 مرکز ارائه دهنده خدمات گردشگری به گردشگران شامل مراکز اقامتی، پذیرایی و دفاتر خدمات مسافرتی شناسایی و مرتفع شده اند.
شریفی همچنین با تاکید بر اجرای طرح ضربتی نظارت ویژه بر دفاتر  خدمات مسافرتی استان تهران، یادآور شد: این طرح هم اکنون با حضور 20 تن از کارشناسان دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری معاونت و نیز یکصد نفر از ناظرین افتخاری آغاز شده است.
مدیر کل دفتر امور مراکز و خدمات گردشگری خاطر نشان کرد: در چند روز اولیه اجرای این طرح تعداد 15 دفتر خدمات مسافرتی به علت تخلف، تعلیق و لغو مجوز شده اند./ر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.