سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تهيه‌كننده سهمي براي دوست:

مخاطب زبان طنز را بيشتر مي‌پسندد

امروز مخاطب ما جنس آثار كمدي و طنز را بيشتر پسنديده و با آنها ارتباط برقرار مي‌كند.

بهروز مفيد تهيه‌كننده سريال تلويزيون "سهمي براي دوست" در گفتگو با خبرنگار حوزه  راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت:از بازخوردهايي كه از مخاطبان و كساني كه سريال را ديده‌اند،‌احساس مي‌كنم كه اين سريال تا حدي توانسته انتظار مخاطب را برآورده كند.
وي افزود:"سهمي براي دوست" داستان دو برادر را روايت مي‌كند كه هركدام به نحوي درگير زندگي خود هستند و درنهايت هر كدام از اين دو برادر مي‌خواهند پيامي ارزشي و مفهومي را به مخاطب انتقال دهند.
وي ادامه داد:اين فيلم با نگاهي كمدي توليد نشده كه با نگاه به طرح مسال و مشكلات جوانان جامعه بوده كه به زبان طنز بيان شده است.
مفيد در پاسخ به اينكه ريتم سريال با كندي سپري مي‌شود،اظهار داشت:اگر به ديگر سريال‌هاي در حال پخش نگاه كنيد درمي‌يابيد كه بعضي از آنها با ريتم بسيار بالايي پخش مي‌شوند و حتي اگر بپذيريم كه ريتم اين سريال كند است؛اما تا انتهاي قصه براي مخاطب جذاب است و تماشاگر نمي‌تواند حدس بزند آخر داستان چه اتفاقي خواهد افتاد.
اين تهيه‌كننده در پاسخ به اينكه چقدر از ساخت اين سريال رضايت دارد گفت:بهتر است هيچ وقت از ساخت يك اثر راضي نباشيم ،زيرا در اين صورت مي‌توانيم در كارهاي بعدي ضعف‌ها و كاستي‌ها را جبران كنيم.
وي تصريح كرد:هر فيلمسازي هميشه مي‌خواهد بهترين لحظات را در اثرش به تصوير بكشد و قطعا زماني كه در يك اثر حرفي براي گفتن نداشته باشيم،نتوانسته‌ايم خوب عمل كنيم.
اين تهيه‌كننده در پاسخ به اينكه چرا از زبان طنز براي گفتن مفاهيم استفاده كرده است گفت: بي شك اولين دليل ما براي انتخاب زبان طنز مخاطب است،هرچه بتوانيم نياز مخاطب را با زباني كه او مي پسندد برآورده كنيم ،حركت فرخنده‌اي است؛زيرا مخاطب نيز طي سالها نشان داد، كه زبان طنز و اين جشن آثار را مي‌پسندد./ه
برچسب ها: مخاطب ، زبان ، طنز ، بیشتر
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.