سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آقا محمدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

5+1 با مذاکرات کارشناسی فقط به دنبال اتلاف وقت است

عضو کميسيون امنيت‌ملي مجلس شوراي اسلامي گفت: گروه 1+5 با مذاکرات کارشناسی با ایران تنها به دنبال وقت کشی است.

ابراهيم آقامحمدي نماينده مردم خرم آباد در مجلس شوراي اسلامي درگفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به مذاکرات ایران با گروه 1+5 گفت: گروه 1+5 در تلاش است تا در اين مذاکرات ايران را از حق قانوني خود که در ان پي تي ذکر شده است محروم کند و با طولاني‌کردن مذاکرات مانع از پيشرفت ايران شود.

وي افزود: 1+5 در تلاش است تا با وعده هاي غیر قاونی درباره تأمين سوخت مورد‌نياز جمهوري اسلامي، مذاکره را تنها براي مذاکره ادامه بدهد و براي خود وقت بخرد.

اين عضو کميسيون‌امنيت‌ملي خاطرنشان کرد: ما به کارخود ادامه داده و منتظر نتيجه نهايي مذاکرات نمي مانيم اما مذاکرات کارشناسي را نیز براي جلوگيري از بهانه‌جويي‌هاي غرب مضر نمي‌دانيم.

آقامحمدي با اشاره به اينکه جمهوري اسلامي ايران تا زمان به رسميت شناخته‌شدن حق واقعی خود از سوی غرب غني‌سازي را ادامه مي‌دهد، افزود: در صورتي که غرب تهديدهاي خود مبني بر اعمال تحريم هاي نفتي جديد را به طور جدي عملي کند، مذاکرات کارشناسي نيز لغو مي شود.

وي افزود: اعمال تحريم هاي بيشتر عليه جمهوري اسلامي منافع غرب را به‌ خطر انداخته و آنها را متضرر خواهد کرد، اما اگر آنها بخواهند تحريم‌ها را دنبال کنند، ایران باید مذاکرات را لغو کند./پ2
برچسب ها: مذاکرات ، سوخت ، تحریم ، منافع ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.