سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هافبك ليدز يونايتد در تمرينات استقلال

مسئولان تيم استقلال براي جذب يك بازيكن خارجي اقدامات لازم را انجام مي دهند زيرا اميرقلعه نوعي در نظر دارد تا يك بازيكن خارجي را نيز در پست هافبك هجومي در اختيار بگيرد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، هافبك انگليسي كه مسئولان و مربيان فيلم بازي هاي بومي را مورد بررسي قرار دادند در تركيه وارد اردوي استقلال شد و در تمرينات اين تيم حاضر شد تا مربيان نظر نهايي را در خصوص وي اعلام كنند.
اين بازيكن كه گفته مي شود زماني در تيم ليدز يونايتد انگليسي حضور داشته و در اين تيم به ميدان رفته است مورد تاييد اعضاي كادرفني استقلال قرار گرفته است اما هنوز تصميم نهايي در خصوص وي اتخاذ نشده است.
اما از طرفي اعلام شده است مسئولان به اميرقلعه نوعي اعلام كردند كه در صورتي با اين بازيكن قرارداد امضا مي كنند كه قيمت وي براي حضور در تيم استقلال معقولانه باشد و اين بازيكن توقع زياد مالي از اعضاي اين تيم نداشته باشد.
شايان ذكر است اميرقلعه نوعي اعلام كرده است علاوه بر بررسي شرايط فني اين بازيكن وي بايد در تست پزشكي شركت كند تا پس از آن تصميم نهايي در خصوص وي اتخاذ شود.
اين در حالي است كه پيش از اين نيز چند بازيكن خارجي در تمرينات حاضر شدند و نظر قلعه نوعي را جلب كردند اما پس از مذاكره و عدم توافق به كشورشان بازگشتند./با
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.