ماشاء اله عظیمی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بانک توسعه تعاون در گفتگو با
خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت : چنانچه فرایند توزیع کالا و خدمات از طریق تشکل های تعاونی مصرف متاثر از تشکل های تعاونی تولیدی باشد به طور حتم فعال سازی شبکه تعاون میسر خواهد شد
وي ادامه داد: علامت تجاری تشکل های تعاونی فعال در بخش های اقتصادی از طریق جلب اعتماد مشتریان به مخاطبان معرفی می گردد. بر این اساس توجه به اصل وفاداری در فرایند خدمات رسانی به جامعه هدف بالاترین مرحله بازاریابی در چارچوب مشتری مداری است.
وی افزود.
عظیمی فراهم سازی زیر ساخت های الکترونیک را برای خدمات رسانی مناسب شبکه های تعاونی تولیدی ضروریدانست و ادامه داد: ترغیب و تشویق مشتری به استفاده از خدمات قابل ارائه در فروشگاه های زنجیره ای تعاونی مصرف صرفاً با اتکاء به شبکه های الکترونیک بانکی میسر است و در این ارتباط بانک توسعه تعاون از آمادگی لازم برای برای استقرار دستگاه های pos و ATM در این فروشگاه ها برخوردار است.
وی اضافه کرد: تامین اعتبار و سرمایه در گردش و ایجاد خط اعتباری و نیز تامین بسترهای نوین بانکی شامل POS و ATM و صدور اعتبار داخلی و خارجی در زمره مهم ترین ابزارهای خدمات رسانی بانک توسعه تعاون به فروشگاه های زنجیره ای تعاونی مصرف "همیار" به شمار می آید.
وي تصريح کرد:راهاندازي صنعت بستهبندي براي تعاونيهاي مصرف هميار ضروري بوده که ميتواند با اولويتبندي براي کالاهاي اساسي و موردنياز مردم که بيشترين تقاضا را دارد، صورت گيرد که منجر به افزايش رونق توليد و مصرف در زنجيره تعاونيها و نيز جلب رضايتمندي مشتريان ميگردد./س