سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طبق تحقیقات دانشگاه برلین در آلمان؛

نتایج رضایت بخش در جوانسازی صورت با ژل هیالورونیک اسید

تحقیقات نشان داده است که ژل هیالورونیک اسید در جوانسازی صورت نتایج سریع و رضایت بخشی حاصل نموده است.

دکتر عباس انتظاری متخصص پیشگیری از بیماری ها و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی لیزر پزشکی ایران در گفتگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: زیبایی و جوانی صورت همواره برای انسان ها از جایگاه ویژه ای برخوردار است و هر گونه علائم پیری می تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و افزایش تنش در زندگی فردی  و اجتماعی شود.
 
وی تصریح کرد: همواره دانشمندان عرصه پزشکی به دنبال یافتن روش هایی برای جوانسازی صورت بوده اند در این زمینه از روش های متعددی مثل لیزر، امواج رادیو فرکانس، روش های دارویی، پلاسما تراپی، تزریق ژل و چربی استفاده شده است.
 
انتظاری بیان کرد: در جدید ترین مطالعه که توسط دکتر کارتیه و همکاران در مرکز پزشکی مبتنی بر شواهد دانشگاه برلین در آلمان به انجام رسیده است در شماره جولای 2012 مجله علمی Sury  Dermatol نیز به چاپ رسیده است 77 بیمار با علائم مختلف پیری صورت نظیر چروک های زیر چشم، خط خنده، افتادگی گونه ها، چین های لب بالا و پایین مورد درمان با استفاده از ژل هیالورونیک اسید قرار گرفته است.
 
وی خاطر نشان کرد: در این افراد به طور متوسط 6.7 میلی لیتر ژل در کل صورت مورد استفاده قرار گرفت نتایج کار در یک زمان شش ماه مورد ارزیابی قرار گرفت علاوه بر رضایت بالای بیمار از این اقدام، 92 درصد علائم پیری در صورت بهبود یافته بود.
 
این متخصص متذکر شد: به هر حال به نظر می رسد یکی از روش های درمانی با نتایج سریع  و رضایت بخش در جوانسازی صورت استفاده از ژل هیالورونیک اسید در صورت است./عط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.