سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توافق با جباري 700 ميليوني است

هافبك آبي ها 300 ميليون تخفيف داد

مجتبي جباري هافبك تيم استقلال كه قراراست با اين تيم فصل آينده را آغاز كند با شرايط خاصي حاضر به ادامه همكاري با استقلال شده است اين بازيكن توافق كرده است كه بامبلغ مناسب و قابل توجهي در اين تيم بماند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران ، در حاليكه عنوان مي شد جباري قصد حضور در تراكتورسازي را دارد اما اين بازيكن با شرايط خاصي مي خواهد در اين تيم بماند و استقلال را همراهي كند .

گفتني است ، مجتبي جباري در خواست قرارداد يك ميلياردي را از مسئولان تيم استقلال داشت اما فتح الله زاده به قرارداد مشروط اشاره كرد و خواستار انجام توافق با قرارداد مشروط شد اتفاقي كه شرايط را براي هافبك تيم تغيير داده است از طرفي اين بازيكن پس از گفتگوي با امير قلعه نوعي اعلام كرده است كه با شرايط مالي تيم كنار بيايد و پس از آن قرارداش را امضا كند.

اين در حالي است كه مجتبي جباري از مبلغي كه به اعضاي اين باشگاه پيشنهاد داده بود كوتاه آمده و به 700 ميليون تومان رضايت داده است و به همين دليل مسئولان نيز اعلام كردند مي توانند با اين شرايط قرارداد سال آينده را با آبي ها امضا كند از طرفي علي فتح الله زاده در خصوص مسائل مالي نيز همه مسائل را به امير قلعه نوعي واگذار كرده است تا سرمربي تيم براساس شرايط خاص تيمي در خصوص حضور اين بازيكن در تيم تصميم گيري كند.

البته مشكلات بين برخي اعضاي تيم و باشگاه بر سر توافق با جباري وجود دارد اما اين در حالي است كه مسئولان اعلام كردند با جذب توزي بازيكن برزيلي تصور اصرار امير قلعه نوعي را بر ماندن جباري نداشتند و به همين دليل شرايط براي حضور اين بازيكن با مشكلات بسياري روبرو شده است ./آق

برچسب ها: هافبک ، توافق ، جباری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.