سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتباط دوستی اینترنتی زمینه هتک حرمت از سوی نوجوان

رئیس پلیس فتا گفت: پیرو رصد فضای سایبری کارشناسان پلیس فتا به سایتی برخوردند که با هدف ارتباط نامشروع دختران و پسران می کرد فعالیت می کردند که نهایت مجرم اصلی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران سید کمال هادیانفر افزود: این سایت با هدف تسهیل در ارتباطات نامشروع دختران و پسران فعالیت می کرد که در نهایت با اقدامات کارشناسان پلیس فتا این سایت شناسایی شد که در ادامه با توجه به پایش این سایت شماره تماسی از نوجونی 14 ساله در این سایت وجود داشت که پلیس با توجه به مشکوک شدن به این نوجوان آن را احضار کردند.
وی اظهار داشت: بعد از عضویت در این سایت با فردی آشنا شده و به اجبار به خواسته های وی تن داده و با دعوت از پدر نامبرده وی در اداره پلیس حاضر و بعد از اظهارات پسرش، وی مدعی شکایت از گردانندگان اصلی وب سایت شد که نهایتا بعداز شناسایی متهم دستگیر و به جرم خود اعتراف کرد.
رئیس پلیس فتا در این خصوص به خانواده ها هشدار داد خانواده ها باید به رفتار فرزندان خود با نظارت دقیق توجه کنند و بدانند که راه های ارتکاب و اغفال آنها از طریق افراد ناشناس صورت می گیرد و خانواده ها باید از دوستی های فرزندشان در اینترنت جلوگیری نمایند.ل
برچسب ها: پلیس فتا ، مجرم ، هتک حرمت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.