سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خبرنامه منطقه 21 را اينجا بخوانيد

راه اندازی ایستگاه های ورزشی شبانه در بوستان های غرب پایتخت

شهردار منطقه 21 گفت: با توجه به فصل تابستان ایستگاه های ورزش شبانه در بوستان های منطقه 21 راه اندازی شده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سلیمی افزود: یکی از رویکردهای مهم شهرداری تهران در سازمان ورزش توجه بیشتر به سلامتی شهروندان و ایجاد روحیه نشاط در بین آنهاست این در حالی است که فصل تابستان باعث افزایش اوقات فراغت خانواده ها می شود و پرداختن به ورزش یکی از راهکارهای مناسب برای پر کردن اوقات فراغت شهروندان است.
وی بیان کرد: با توجه به اهمیت این موضوع اداره ورزش شهرداری منطقه برنامه هایی را در دستورکار خود قرار داده است که از جمله می توان به راه اندازی ایستگاه ورزش شبانه در بوستان ها و همچنین توسعه ورزش صحبگاهی اشاره کرد.
سليمي در ادامه اذعان کرد: برگزاری مسابقات فوتبال با عنوان جام رمضان در زمین های چمن مصنوعی در طول ماه مبارک رمضان، برگزاری کلاس های آموزشی شنا و استخر در مجموعه های آبی سطح منطقه ویژه نوجوانانی که هنوز به سن تکلیف نرسیده اند، تشکیل آکادمی فوتبال ویژه نوجوانان 7 تا 14 سال با مربیگری مربیان مجرب تیمی فوتبال کشورمان و برگزاری کلاس های آموزشی شنا و والیبال ویژه فرزندان بانوان خود سرپرست خانواده به طور رایگان، برگزاری 40 همایش پیاده روی در 17 محله این منطقه به همراه برگزاری تورهای گردشگری به ارتفاعات مهم شهر تهران بخش دیگری از برنامه های این اداره در طول تابستان امسال خواهد بود.

پیشرفت 60 درصد پروژه اصلاح هندسی بزرگراه شهید لشگری

شهردار منطقه 21 در بخش دیگری اذعان کرد: اصلاح هندسی بزرگراه شهید لشگری کیلومتر هجده که یکی از مهمترین پروژه ها در حوزه فنی و ترافیک که در حال اجرا است با توجه به اهمیت این پروژه در دسترسی آسان شهروندان به شهر قدس، اندیشه و شهریار با گذشت یک ماه از اجرای آن 60 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که با اجرای این پروژه رفت و آمد خودروها در مسیر شرق به غرب این بزرگراه تسهیل خواهد شد و طبق زمان بندی ها این پروژه تا سه ماه آینده به پایان خواهد رسید.

برگزاری کارگاه های حجاب و عفاف در ناحیه 3

مقوله حجاب و عفاف یکی از مباحثی است که به دلیل اهمیت آن در جامعه مورد توجه مدیران ارشد در شهرداری تهران و همچنین منطقه قرار گرفته که اهمیت این موضوع و لزوم توجه به موازین و اهداف آن واحد فرهنگی در حوزه اجتماعی ناحیه 3 را بر آن داشت تا با مشارکت اداره امور بانوان منطقه و مدیران محلات اقدام به برپایی کارگاه های آموزشی با عنوان حجاب و عفاف و اهمیت آن کند.
این کارگاه با حضور بانوان ناحیه 3 منطقه 21 برگزار خواهد شد و موازین اهداف و حجاب و عفاف در بستر جامعه اهمیت آن، تاثیر آن در کاهش آسیب های اجتماعی و تبیین خواهد شد.

برگزاری اردوهای تفریحی، زیارتی، سیاحتی

واحد سلامت ناحیه 3 به منظور هرچه پربارتر شدن اوقات فراغت خانواده ها اردوهای گردشگری به امکان زیارتی و مکان های دیدنی و سیاحتی شهر تهران را در دستور کار خود قرار داد این اردوها از ابتدای تیر ماه آغاز و تا پایان شهریور ادامه دارد و اعضا کانون های جهاندیدگان ، مادر وکودک جوانان و معلولان و استفاده کنندگان این اردوها خواهند بود.

برگزاری تور آموزشی با موضوع مهارت های زندگی

تور آموزشی تفریحی و زیارتی امام زاده کاظم (ع) توسط خانه سلامت تهرانسر مرکزی با مشارکت مدیر محله برگزار شد.
 در این تور شهروندان در حین زیارت، با مهارت های زندگی آشنا شدند.

مشکلات 137 ناحیه 3 به حداقل رسید

با پیگیری های بی وقفه سامانه 137 ناحیه 3 و تلاش ادارات مختلف این ناحیه میزان رضایت مندی شهروندان افزایش یافت این مشکل در محلات 6 گانه ناحیه به حداقل رسید.

برگزاری جشنواره غذای سالم

جشنواره غذای سالم در پارک نرگس با همکاری شهروندان و مشارکت اداره ورزش بانوان برگزار و در نهایت به برندگان جوایزی از سوی اداره ورزش اهدا و در مجموع هم به کل شرکت کنندگان جوایزی نیز اهدا گردید.

جلسه توجیهی مبارزه با جوندگان مضر شهری
در راستای ارتقا و بهبود محیط زیست شهری با محوریت آموزش و اطلاع رسانی درامر مبارزه یا جوندگان مضر شهری، ارائه مباحث مبارزه با جوندگان به شهروندان پیگیری شد.

پايان دور نخست خط کشی محوری در سطح ناحیه 2

در این مرحله بلوار دستواره از ابتدای بزرگراه لشکری تا اتوبان تهران- کرج در دو مسیر متفاوت و نیز خیابان جهاد جنوبی حد فاصل خیابان جلال تا بلوار تعاون در مجموع 420 متر خط کشی گردید.

اجرای عملیات پاکسازی پوششی

با توجه به شعار نویسی دیوار در بوستان نرگس و به همت واحد زیبا سازی دیوار مذکور در فضایی به مساحت 80 متر مربع با استفاده از رنگ پوششی پاکسازی که هدف از این اقدام حذف آلودگی های دیداری و ایجاد زیبایی و پاکیزگی در بوستان های سطح ناحیه یک است.

برگزاری جلسه اداره سلامت منطقه

جلسه مدیر سلامت منطقه با مسئولین خانه های سلامت و مدیران محلات برگزار که در این جلسه انصاری مدیر سلامت منطقه گفت: با اشاره به کلیات مربوط به طرح ارزیابی مدیران محلات و برنامه های سلامت محور، برنامه های اجرایی سلامت و کانون های شهروندان در هر محله به طور جدی دنبال می شود.
وی خاطر نشان کرد: درج اخبار و برگزاری تورهای سلامت، آرشیو، گزارش مصور اقدامات ارسال برنامه به صورت مصور به اداره سلامت به طور جدی دنبال شده و برنامه های اجرایی به صورت کتبی به مدیران محلات ابلاغ می شود./مح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.