سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زنجان/ رئیس جمهور؛

جلوگیری ازبسیاری هزینه‌های عظیم در کشور

گلوگاه بودجه در دست من است،براین گلوگاه قفل سنگین بسته‌ام.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، رئیس جمهور  در محل سالن همایش‌های بین‌المللی روزبه بیمارستان آیت‌الله موسوی و در جمع مسئولان استان زنجان به برخی از طرح ‌های راه سازی انجام شده در استان زنجان اشاره کرد وگفت: جاده زنجان طارم که در حال حاضر موجب خوشحالی اهالی این منطقه شده است، روزی به گونه‌ای بود که هرکس با عبور از این راه تشهد خود را می‌خواند.

احمدی‌نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر جاده زنجان ـ طارم پس از 21 سال به پایان رسیده است، افزود: این امر با تلاش و همکاری حاصل شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه یکی از اهداف دولت نهم و دهم تکمیل پروژه‌های آغاز شده توسط این دولت است، خاطرنشان کرد: در دولت‌های قبلی هم مشاهده می‌شد، که پروژه‌های بسیاری آغاز می‌شد ولی در پایان کار دولت این پروژه‌ها به پایان نرسیده و دولت بعدی مجبور بود همه بودجه خود را صرف به پایان رساندن پروژه‌های قبلی کند.

رئیس‌ جمهور با بیان اینکه در دولت نهم و دهم با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ساخت 900 پروژه بسیار بزرگ در قالب طرح‌های مهر ماندگار آغاز شده است، افزود: این امر با تشکیل ستادی در وزارت‌خانه‌های کشور صورت گرفت.

وی با اشاره به برخی از طرح‌های انجام شده توسط دولت نهم و دهم تصریح کرد: در هفته گذشته با افتتاح طرح عظیم فولاد، 1.5میلیون تن به ظرفیت فولاد کشور اضافه شد.

احمدی‌نژاد در ادامه با اشاره به اینکه از بسیاری از هزینه‌های عظیم در کشور جلوگیری شده است، افزود: در حال حاضر گلوگاه بودجه در دست من است و بر این گلوگاه قفل سنگینی بسته شده است.

وی به اقدامات دولت در زمینه سد سازی اشاره کرد و گفت: تا پایان امسال ساخت 70 سد در کشور به پایان می‌رسد.

رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کشف معدن آهن در کشور که اخیرا اتفاق افتاده است، افزود: این معدن 50 میلیارد تن ذخیره دارد./س

برچسب ها: بودجه ، احمدی نژاد ، زنجان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.