سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشهد/

احداث بزرگترین پروژه ملی داروهای بیوتکنولوژی ایران در خراسان رضوی

مدیرعامل داروسازی ثامن از احداث بزرگترین پروژه ملی تولید داروهای بیوتکنولوژی ایران در خراسان رضوی خبر داد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، جهانگیر ملاکی با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: داروسازی ثامن با همت کارکنان و مدیران شرکت و با برنامه‌ریزی لازم سعی در افزایش تولیدات باكیفیت دارد که خوشبختانه در تولید كمی نسبت به سال گذشته 13 درصد رشد داشته است.

وی افزود: اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان برای تولید پنج محصول جدید از فعالیت‌های انجام شده این شرکت است که برای افزایش لیست تولیدات پیگیر اخذ مجوز برای هشت محصول جدید دیگر هستیم.

مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن با بیان اینكه زمینه همكاری لازم برای تولید محصولات دارویی با همكاری و هماهنگی با دو شرکت معتبر خارجی فراهم شده، افزود: در حال حاضر برای تولید 12 نوع داروی ضد سرطان قراردادهایی بسته شده است.

وی با بیان اینكه در حال حاضر شرکت داروسازی ثامن 45 فرآورده تزریقی تولید می‌كند، اظهار کرد: این شركت در حال تولید چند داروی بیوتکنولوژی جدید نیز می‌باشد.

وی اقدام به تاسیس شرکتی برای پخش سراسری محصولات شرکت داروسازی ثامن را از دیگر فعالیت‌های این شركت عنوان کرد و گفت: شرکت داروسازی ثامن با 650 پرسنل در سه شیفت‌کاری به تولید انواع دارو اشتغال دارد.

مدیرعامل شرکت داروسازی ثامن تصریح كرد: تاسیس پروژه ملی تولید فاکتور هشت انسانی نو تركیب حدودا از سه سال پیش آغاز شده و با مالکیت 100 درصدی شرکت داروسازی ثامن با 60 درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت است.

ملاکی شرکت سامان داروی هشتم را تولیدکننده انحصاری فاکتور هشت در آینده عنوان کرد و ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده محصول این شرکت در سال 92 به بازار عرضه خواهدشد./س  

برچسب ها: داروسازی ، خراسان ، مشهد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.