سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

منصوري در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انسجام و وحدت ملي برگ برنده تمام تحريم ها و تهديدهاي غرب است

يك كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه وحدت وانسجام ملي برگ برنده تمامي تحريم هاي غرب است، گفت: آمريكا و غرب تلاش دارند تا با فشارها و تحريم هاي خود براي ايران چالشهايي ايجاد كنند.

جواد منصوري در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با اشاره به تهديدها و تحريم هاي غرب و آمريكا عليه كشورمان گفت: آمريكا و غرب خواهان پيشرفت و توسعه جمهوري اسلامي ايران نيستند و تحريم ها و تحديدهاي قدرت هاي استكباري نشان دهنده آن است كه آنها توانايي مقابله با كشورمان را ندارند.

وي در ادامه با اشاره به بهانه جويي هاي غرب در مورد برنامه صلح آميز هسته اي كشورمان افزود: جمهوري اسلامي ايران به هيچ عنوان از حقوق مسلم خود در استفاده از انرژي صلح آميز هسته اي عقب نشيني نكرده و كشور ما براساس منافع ملي و استقلال ارضي خود در مقابل زورگويي ها تسليم نخواهد شد.

منصوري در ادامه با اشاره به اينكه كشورمان با حفظ روابط با همسايگان خود مي تواند بسياري از تهديدها را خنثي كند، تصريح كرد: جمهوري اسلامي ايران بايد تلاش كند تا روابط مناسب و مستحكمي با همسايگان خود در منطقه داشته است كه اين امر برگ برنده اي براي ايران در مقابل تحريم ها و تهديدهاي آمريكا و غرب محسوب مي شود.

اين كارشناس مسائل سياسي با اشاره به اينكه انسجام و وحدت ملي خنثي كننده بسياري از توطئه هاي دشمنان خواهد بود خاطرنشان كرد: آمريكا و غرب تلاش دارند تا با فشارها و تحريم هاي خود براي كشور و ملت ما چالش هايي را ايجاد كنند اما انسجام و وحدت ملي امروز جامعه ما خنثي كننده بسياري از تحريم و تهديدهاي آمريكا و همپيمانانش بوده است./ب2

برچسب ها: تحریم ، تهدید ، غرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.